וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"מ המפכ"ל לחוקרים אחרי מתקפת נתניהו: נקו רעשים והתמקדו במשימה

24.11.2019 / 16:41

ברקע הקריאות "לחקור את החוקרים", ניצב כהן ביקר ביחידת להב 433 וחיזק את ידם של השוטרים והקצינים. מ"מ המפכ"ל הפציר בחוקרים להמשיך לבצע את עבודתם ללא מורא וללא משוא פנים: "בזכותכם ניתן יהיה להבטיח את השמירה על הדמוקרטיה ועל שלטון החוק במדינת ישראל"

צילום: דוברות משטרת ישראל

בצל החלטת יועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממלא מקום מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן ביקר היום (ראשון) ביחידת להב 433. בשיחה עם קצינים ושוטרים ביחידה אמר כהן כי "עלינו למלא נאמנה את שליחותנו הציבורית לחשוף פשיעה ושחיתות ציבורית בכל הרמות, לחקור ביסודיות כל מקרה שחיתות ולהגיע לחקר האמת בכל חקירה מבלי לתת להשמצות או ההאשמות מכל סוג שהן להפריע או להשפיע כהוא זה על יושרתנו וביצוע תפקידנו במקצועיות וללא משוא פנים".

כהן הביע תמיכה בחוקרים וקרא להם להמשיך בעבודתם ללא מורא, ברקע הקריאות "לחקור את החוקרים". "המשיכו את עבודתכם בסטנדרטים מקצועיים ואמות מידה שהחוק מחייב, נקו רעשים והתמקדו במשימה שלנגד עיניכם, שכן אתגרים רבים עוד לפנינו", הדגיש. "בזכות שוטרים וחוקרים כמוכם, העומדים כחומה בצורה ודבקים באמת, ניתן יהיה להבטיח את השמירה על הדמוקרטיה ועל שלטון החוק במדינת ישראל".

מ״מ מפכ״ל המשטרה ביקר ניצב מוטי כהן ביחידת להב 433 של משטרת ישראל.24 בנובמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
חיזק את ידי החוקרים. כהן/דוברות משטרת ישראל

"כמי שעומד מזה כשנה בראש הארגון החשוב הזה, מחובתי להמשיך ולהבטיח את עצמאותה ומקצועיותה של המשטרה בביצוע תפקידה, בפרט בכל הנוגע לעולם החקירות", הוסיף כהן. "להבטיח שכל שוטר וכל חוקר יוכל לבצע את תפקידו ולהשתמש בסמכויות שהקנה לו המחוקק במקצועיות וללא מורא".

עוד בוואלה!

במעוזי הליכוד מחזקים את התמיכה בנתניהו, בעוד תומכי סער חוששים לדבר

לכתבה המלאה
הפגנת תמיכה בראש הממשלה נתניהו, קריית ביאליק, 23 בנובמבר 2019. יואב איתיאל
הפגנת תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, אמש/יואב איתיאל

בעקבות הגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מאות מתומכיו הגיעו אמש למתחם בית המשפט בקריית ביאליק. מארגני עצרת התמיכה הידהדו את אמירתו "לחקור את החוקרים", ואמרו כי "הפגיעה בו היא פגיעה ישירה ברוב עם ישראל". המפגינים קראו "העם דורש צדק משפטי", ו"מנדלבליט אתה מושחת".

באותה העת, אל כיכר הבימה בתל אביב הגיעו כ-1,500 מפגינים שקראו לנתניהו להתפטר מתפקידו. ח"כ סתיו שפיר (המחנה הדמוקרטי) קראה במהלך ההפגה בתל אביב ליו"ר כחול לבן בני גנץ שלא להסכים למתווה הנשיא. "אני קוראת מכאן לכחול לבן: תודיעו באופן רשמי. אין מתווה נשיא, לא יושבים עם הנאשם נתניהו בשום ממשלה, בשום מצב. מושחתים - הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully