וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גולדין נפגשה עם נתניהו: הבטיח שלא תהיה הסדרה ללא השבת החיילים

הוריו של סגן הדר גולדין נועדו עם ראש הממשלה, ששב על התחייבותו מלפני שנה לפיה ישראל לא תעביר גופות נוספות לעזה ללא החזרתם של בנם ואורון שאול שגופותיהם מוחזקות בשבי חמאס. משפחתו של אברה מנגיסטו תקפה את נתניהו: "ביטל את הפגישה איתנו ברגע האחרון"

צילום: חדשות 12, עריכה: ניב מעוז

לאה ושמחה גולדין נועדו היום (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהודיע להם כי ישראל לא תעביר גופות נוספות לעזה עד השבת החיילים. בפגישה עם הוריו של סגן הדר גולדין, שמוחזק בידי חמאס בעזה, נתניהו חיזק את דבריו מלפני שנה והבטיח שלא תהיה הסדרה ללא השבת גולדין ואורון שאול.

במהלך הפגישה דנו הצדדים גם בפעילות משפחת גולדין בזירה הבינלאומית. לדבריהם, "בעניין זה הבטיח נתניהו לפעול באופן אישי במישור הבינלאומי על מנת להפעיל לחץ על חמאס באמצעות האו"ם והמדינות התורמות, ולהביא להשבת חיילי צה"ל והאזרחים הישראלים שנמצאים בעזה".

מטעם ראש הממשלה נמסר בתום הפגישה כי הוא עדכן את המשפחות במאמצים הנעשים להשבת הבנים ובהתפתחויות האחרונות. עוד הוסיפו כי המשפחות העלו דרכי פעולה נוספות וראש הממשלה הנחה את צוותו לבדוק את האפשרויות שעלו.

בפגישה השתתפו גם שר האוצר וחבר ועדת השרים לענייני שבויים ונעדרים משה כחלון, ראש המל"ל מאיר בן-שבת, המזכיר הצבאי לראש הממשלה תת-אלוף אבי בלוט ומתאם השבויים והנעדרים ירון בלום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגברת שרה נתניהו בביקור בתערוכת ציוריו של הדר גולדין ז"ל, אוגוסט 2015. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
הוריו של הדר גולדין עם נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

במקביל, משפחתו של האזרח אברה מנגיסטו, שמוחזק אף הוא בעזה, הופתעו לגלות על הפגישה. זאת מאחר ו"אתמול הודיעו לה כי הפגישה עם ראש הממשלה נדחתה, ללא הצעת מועד חדש. מסתבר שהדחייה היתה רק עבור מנגיסטו". בני המשפחה תקפו את נתניהו ואמרו כי "מה שביבי לא מעז לעשות למשפחות גולדין ושאול, לבטל איתם פגישה ברגע האחרון, אין לו בעיה לעשות מול משפחת מנגיסטו". על רקע הדברים, לשכת ראש הממשלה קבעה מועד חדש לפגישה בין נתניהו למשפחת מנגיסטו, שתיערך ביום חמישי הקרוב.

בשנה שעברה נועדו בני הזוג גולדין עם נתניהו ודרשו ממנו להתייצב לימינם של שר הביטחון והרמטכ"ל ולומר בקולו כי ממשלת ישראל הציבה תנאי ברור לכל הסדרה או הפסקת אש בעזה והוא השבת הבנים תחילה. במהלך הפגישה אמר ראש הממשלה לבני המשפחה כי לא תחול כל הסדרה בין ישראל לחמאס אם גופות הבנים לא יושבו לידי ישראל.

(עדכון ראשון: 18:03)

עוד בוואלה!

פרסום ראשון: נתניהו מתכוון לבטל את הפריימריז בליכוד אם יהיו בחירות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוחזק בשבי חמאס בעזה יותר מחמש שנים. גולדין/מערכת וואלה!, צילום מסך
סמ"ר אורון שאול שנהרג במהלך מבצע צוק איתן בעזה. באדיבות המשפחה
בני המשפחה ממשיכים במאמצים להשבת גופתו לישראל. שאול/באדיבות המשפחה
אברה מנגיסטו. באדיבות המשפחה
פגישת בני משפחתו בוטלה ברגע האחרון. מנגיסטו/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully