וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביקשה נעליים ובובות": הילדה בת ה-8 שאיבדה הכרה בזמן אזעקה התעוררה

15.11.2019 / 13:42

הילדה אושפזה במצב קשה לאחר שאיבדה הכרה בחדר מדרגות בחולון בזמן האזעקה לפני שלושה ימים. "היא התעוררה ואמרה שהיא רוצה הביתה", סיפר מנהל מחלקת טיפול נמרץ בוולפסון. "זה מדהים לשמוע ילד שעבר כל כך הרבה מדבר אתך ומבקש נעליים, בובות". היא צפויה להשתחרר בשבוע הבא

צילום: דיווחים חמים מהשטח

בת השמונה שאיבדה את הכרתה בחדר מדרגות בחולון בזמן אזעקה לפני כשלושה ימים ופונתה לטיפול במצב קשה, שבה להכרה ומצבה השתפר. הילדה פקחה את עיניה אתמול ובימים הקרובים תעבור בדיקות וייקבע האם היא תוכל לצאת לביתה. האזעקות בחולון נשמעו ביום הראשון לסבב הלחימה בדרום, אחרי חיסולו של בכיר הג'יהאד האסאלמי בהא אבו אל-עטא בצפון רצועת עזה.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים וולפסון, ד"ר ציון חורי, סיפר בשמחה על השיפור הדרמטי במצב הילדה. "היא התעוררה, והיום אמרה אפילו שהיא רוצה הביתה. היא מדהימה, זה כזה כיף לשמוע ילד שעבר כל כך הרבה מדבר אתך, מבקש נעליים, בובות", אמר ד"ר חורי לוואלה! NEWS.

צוות מד"א שטיפל בבת השמונה ברחובות, 12 נובמבר 2019. עיבוד תמונה
"רצתה בובות ונעליים". צוות מד"א שטיפל בילדה עם אשפוזה לפני שלושה ימים/עיבוד תמונה

"יש לה עדיין מעט הפרעות קצב, ואנחנו בתהליך של העברת תרופות דרך הווריד. אנחנו מחכים לתשובות של כמה בדיקות כדי להחליט על המשך הטיפול שלה. אני לא מאמין שהיא תשחרר לפני השבוע הבא". לדבריו, ההערכות הראשונות להידרדרות מצבה התבררו כנכונות. "מתוצאה של בהלה נוצרה הפרעת קצב. זה נדיר אצל ילדים. בשבוע הבא שהבדיקות יחזרו נהיה חכמים יותר".

ספיר הינדי, פרמדיקית מד"א שטיפלה בילדה אמרה כי לדברי אמה, הילדה בריאה בדרך כלל. "האם סיפרה כי כמה דקות לפני שהגענו הן ירדו ביחד במדרגות. במהלך הירידה נשמעה אזעקה, היא איבדה את ההכרה והחלה לפרכס למספר שניות. עוברי אורח שעברו במקום החלו בפעולות החייאה. כשאנחנו הגענו מצאנו אותה מחוסרת הכרה, לקחנו אותה לבית של השכנה, התחלנו בדיקה".

עוד בוואלה!

הקשר עם התושבים, והימים ללא שינה: בחמ"ל עם בכיר פיקוד העורף

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בית החולים וולפסון/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully