וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכדו של הנאשם שהצית עצמו בבית המשפט: "סבל מדיכאון והיו לו חובות"

11.11.2019 / 18:35

הנכד של יצחק לוין בן ה-70 מספר מה גרם לסבו להצית את עצמו בתוך אולם בית משפט בבאר שבע. "הוא ניסה להתאבד גם לפני שלוש שנים", אמר. לדבריו, "הוא היה לבד בארץ, בלי חברים ומשפחה חוץ ממני. מצב בריאותי לא טוב וחובות גדולים של 50,000 שקל". מצבו מוסיף להיות קשה

צילום: מד"א, עריכה: אסף דרורי

נכדו של יצחק לוין, הנאשם בן ה-70 שהצית עצמו אתמול באולם בית המשפט המחוזי בבאר שבע, אמר הערב (שני) לוואלה! NEWS כי הסיבה למעשה של סבו נבעה מכך שסבל מדיכאון ועם חובות גדולים. "הוא היה בדיכאון וניסה להתאבד גם לפני שלוש שנים", חשף הנכד.

לדבריו, פורסמו על סבו אי דיוקים שחטאו לאמת על דמותו וחשוב לו שיידעו את האמת עליו. "הוא היה לבד בארץ, בלי חברים ומשפחה חוץ ממני. מצב בריאותי לא טוב וחובות גדולים של 50,000 שקל. בפעם הקודמת הצילו את החיים שלו בבית החולים ברזילי". הוא סיפר כי ביקר את סבו שמאושפז בבית החולים שיבא תל השומר, ונמצא במצב קשה ללא שיפור במצבו. "הייתי בבית חולים, יש לו כוויות, פרסמו עליו שטויות וחבל".

יצחק (ז'ק) לוין הנאשם בן ה-71 שהצית את עצמו באולם בית משפט השלום בבאר שבע. אתר רשמי
"היה בודד ועם חובות גדולים". לוין/אתר רשמי

הנכד, שמשרת כחייל בודד בישראל, אמר כי "החלום שלי ללמוד פיזיקה,הנדסה ולעזור לצבא ההגנה לישראל. אני רק רוצה שסבא ירגיש טוב יותר כדי שאוכל ללמוד בשנה הבאה".

בהנהלת בתי המשפט בודקים מאתמול כיצד הוא הצליח להכניס לבניין בקבוק עם חומר דליק - שלא התגלה על ידי האבטחה במקום. לוין מורדם ומונשם בבית החולים שיבא שבתל השומר, כשהוא סובל מ-60% כוויות בגופו. מדובר במקרה נוסף, לאחר שבדיון הקודם בבית המשפט אותו הנאשם שלף סכין ואיים להתאבד.

עוד בוואלה!

נתניהו לגנץ: "ממשלה עם טיבי - סטירת לחי בפרצופם של חיילי צה"ל"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבאי בית המשפט אחרי תקרית ההצתה, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

נגד לוין עמד כתב אישום בגין איומים. בעקבות הצתתו, השופט צבי פורר דחה את הדיון בעניינו. הוא כתב כי "החלטה זו ניתנת לאחר האירוע הקשה שהתרחש באולם. הנאשם נכנס לאולם, בו נכחו הקלדנית, התובעת ומתורגמנית, הקלדנית הציגה לו את המתורגמנית בשפה הצרפתית, ומיד לאחר מכן אמר מספר דברים בשפה הצרפתית, שלף בקבוק עם נוזל דליק, שפך את הנוזל על גופו והצית את עצמו".

כמו כן, השופט ציין לטובה את עורך הדין ליאור כהן, שנכח באולם, ומיד זינק עליו עם מטף וכיבה את האש. "עו"ד כהן נכנס ללשכת השופטים, לקח משם מטף כיבוי, על מנת לכבות את הדליקה שאחזה בנאשם. צריך להודות לו על שעשה כל שביכולתו לסייע לנאשם", אמר פורר.

עורך הדין ליאור כהן שכנראה הציל את חייו של הנאשם והפך אתמול לגיבור היום בבית המשפט, שחזר את האירוע הקשה. "היינו אצל השופט פורר, היה יום הקראות, מנסים להגיע להסדר. חיכינו אני והלקוח שלי לתור שלנו, כשהשופט יצא מהאולם לכמה דקות ונשארנו אני, קלדנית ומתרגמת לצרפתית. האולם כמעט היה ריק, כשפתאום נכנס איש קצת מבוגר וממש נסער. הוא הגיע עם בקבוק נסטי של חצי ליטר כזה ואמר משהו בצרפתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully