וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אשר לגנץ אחרי שהותקף בחתונת בנו: קומץ נערים שביישו את המגזר החרדי

11.11.2019 / 11:43

לאחר פרסום התיעוד בכלי התקשורת, יו"ר סיעת יהדות התורה שוחח עם יו"ר כחול לבן והסתייג מהקריאות לעברו. ח"כ אשר הודה לגנץ שהגיע לאירוע ברקע הסערה הפוליטית: "אומץ לב ציבורי ורצון טבעי שלך לקרב ולא להתרחק"

עריכה: עמית שמחה

אחרי שספג קללות וצעקות "בוז" מחוץ לחתונת בנו של יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יעקב אשר שהתקיימה אמש (ראשון) בבני ברק, אשר שוחח עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, הסתייג מהמקרה והבהיר לגנץ כי מדובר ב"קומץ של נערים אשר ביישו את כלל הציבור החרדי בהתנהגותם". זאת, לטענתו, "על רקע מגמת ההקצנה והשיסוי הפוליטי השורר בתקופתנו".

גנץ שמיודד עם אשר, הגיע אתמול סמוך לשעת חצות לחתונת בנו באולמי היכלי מלכות בעיר. בחתונה נכחו מאות בחורי ישיבה ומחוצה לה סקרנים רבים. בתוך האולם, גנץ התקבל בהתלהבות ובאהדה במהלך הריקודים.

לאחר שאיחל מזל טוב ויצא מהאולם, הקיפו אותו מאות בחורים, חלקם בניסיון לתעד אותו, ובודדים אחרים קראו לעברו קריאות גנאי כמו "לך לערבים, לך לאחמד טיבי, מחבל", ברקע האפשרות כי יקים ממשלת מיעוט בתמיכת הסיעות הערביות.

בני גנץ הותקף בידי חרדים במהלך חתונה של ח"כ מיהדות התורה, 11 נובמבר 2019. עיבוד תמונה
"לך לערבים". גנץ בחתונה, אמש/עיבוד תמונה

לאחר שנודע לו על המקרה, ותיעודים ממנו פורסמו בכלי התקשורת, אשר שוחח עם גנץ, הסתייג מהקריאות לעברו, ואמר לגנץ כי המקרה הזה הוא "לעומת מאות האנשים משתתפי השמחה באולם שקיבלו אותך בחמימות ובכבוד המאפיין את הליכותיו של ה'מיינסטרים' המייצג את כלל הציבור החרדי".

במהלך השיחה, הוא גם ביטא את הקשר ביניהם, וציין כי עצם הגעתו לחתונה חרדית בבני ברק "בימים פוליטיים רגישים", מבטא לדבריו "אומץ לב ציבורי ורצון טבעי שלך שאני מכיר באופן אישי לקרב ולא להתרחק". ברקע המבוי הסתום להרכבת הממשלה, הוסיף אשר בשיחה עם גנץ כי "בלי קשר לתוצאות המשא ומתן אשר יהיו בימים הקרובים, כבדת אותי, את משפחתי ואת הציבור החרדי כולו".

עוד בוואלה!

חרדים תקפו את גנץ בחתונת בנו של ח"כ מיהדות התורה: "לך לערבים, מחבל"

לכתבה המלאה
יעקב אשר ביום השבעת הכנסת , אוקטובר 2019. ראובן קסטרו
הודה לגנץ על "אומץ לב ציבורי". אשר/ראובן קסטרו

בין גנץ לאשר נרקמה ידידות עוד קודם כניסתו לפוליטיקה כשהשניים כיהנו במועצה המייעצת של נט"ל - המרכז לנפגעי טראומה. לאחר סבב הבחירות הראשון, אשר נפגש בחשאיות עם גנץ, והשניים דנו על שיתוף פעולה אפשרי בין כחול לבן ליהדות התורה. אשר הבהיר כי השותפות עם יאיר לפיד מקשה על מפלגתו ישיבה יחד בממשלה, אך הבהיר לגנץ כי הוא עצמו אינו פסול.

בקרב ראשי המפלגות החרדיות התעורר זעם על גנץ במהלך קמפיין הבחירות האחרון, כשמפלגתו הובילה מסרים תחת הכותרת "ממשלת אחדות חילונית", במה שרבים בציבור החרדי ראו פסילה של נציגיהם בכנסת ובממשלה. הם מתחו אז ביקורת קשה על גנץ, אבל הוא לא התנצל על כך במפורש אך ניסה לשדר מסרים כביכול החרדים רצויים מאד בממשלתו או בממשלת אחדות שיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully