וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים תקפו את גנץ בחתונת בנו של ח"כ מיהדות התורה: "לך לערבים, מחבל"

הנערים החרדים תקפו מילולית את יו"ר כחול לבן באירוע של ח"כ יעקב אשר, בצל האפשרות שיקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת. בתוך האולם גנץ זכה לכבוד כשרקד במרכז המעגל וסביבו מאות בחורי ישיבה. "לך מפה, לך לאיימן עודה"

עריכה: עמית שמחה

יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיע הערב (ראשון) לחתונת בנו של יו"ר סיעת יהדות התורה יעקב אשר שהתקיימה באולמי היכלי מלכות בבני ברק, ונערים חרדים תקפו אותו מילולית: "לך מפה, לך לערבים, לך לאיימן עודה, מחבל", זאת בצל האפשרות שגנץ יקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת. בתוך האולם, כאורח של ח"כ אשר, גנץ זכה לכבוד גדול כשרקד במרכז המעגל וסביבו מאות בחורי ישיבה. גם התזמורת ביצעה לכבודו שירים שכוללים בתוכם את שמו, כהוקרה על השתתפותו בשמחה.

אשר וגנץ נפגשו אחד עם השני לפגישה ממושכת לאחר סבב הבחירות הראשון כשנתניהו לא הצליח להרכיב ממשלה. הפגישה עורר זעם במפלגתו של אשר, אך הוא הבהיר כי גנץ כשלעצמו אינו פסול מבחינת יהדות התורה ורק בשל השותפות שלו עם יאיר לפיד, לא ניתן לשבת עמו באותה ממשלה, החלטה שכבר רוככה מאז תוצאות הבחירות האחרונות.

לאחר נאום הבכורה של גנץ בכנסת ה-21, הוא ביקש מאשר לברך אותו, ושם האחרון סיפר כי הם הכירו לראשונה בנט"ל - המרכז לנפגעי טראומה מטרור ומלחמה, אשר נוסד ע"י ד"ר יוסי הדר ז"ל. מדובר בארגון שתומך, סועד ומלווה נפגעי טראומה. גנץ עמד בראשות המועצה המייעצת ח"כ אשר היה חבר פעיל.

בני גנץ הותקף בידי חרדים במהלך חתונה של ח"כ מיהדות התורה, 11 נובמבר 2019. עיבוד תמונה
זכה לכבוד בעת האירוע, והותקף מחוץ לאולם. גנץ רוקד עם בחורי ישיבה, הערב/עיבוד תמונה

התקרית עם גנץ אירעה כמה שעות אחרי שמספר ארבע בכחול לבן, גבי אשכנזי, הותקף במהלך סיור באשקלון בקריאות גנאי "שמאלני, עוף מפה. אתם הולכים עם ערבים, רק ביבי".

גנץ הוביל את קמפיין הבחירות האחרון תחת הכותרת "ממשלת אחדות חילונית", באופן שגרם לרבים מהציבור החרדי לראות בכך פסילה שלהם ושל נציגיהם בכנסת. למרות הביקורת הקשה שהוטחה ביו"ר כחול לבן על היותו נגרר אחרי ח"כ לפיד וגורמים נוספים במערכת הפוליטית , הוא לא התנצל על כך מאז אבל הצהיר מספר פעמים שהוא רוצה שהחרדים יהיו חלק ממשלת אחדות שיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully