וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה במהלומות פטיש: מאסר עולם לבן 84 שרצח את אשתו ב-2015

6.11.2019 / 12:22

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על רם גרנות בן ה-84 שהורשע ברצח אישתו סימה גרנות מאסר עולם. בנוסף, הוא ויפצה את שלושת ילדיה של הנרצחת בסכום המקסימלי הקבוע בחוק - 258 אלף שקלים

כתבת: גלי גינת, עריכה: גדי וינסטוק ומתן חדד

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) על רם גרנות בן ה-84 שהורשע ברצח אשתו סימה גרנות מאסר עולם. בנוסף, הוא ויפצה את שלושת ילדיה של הנרצחת בסכום המקסימלי הקבוע בחוק, 258 אלף שקלים.

התובע במשפט אמר היום בדיון כי "מדובר ברצח שבוצע באופן אכזרי וקר רוח בין היתר באופן שבו הרצח בוצע לרבות השארת גופת המנוחה על רצפת הבית עד לבוקר למחרת. הרצח בוצע על רקע מניע כספי רק משום שהמנוחה עמדה על זכותה להתגרש ולקבל את מחצית הרכוש ומשלא יכלה עוד לשאת את החייהם המשותפים".

רם גרנות שרצח את אשתו סימה גרנות. מערכת וואלה! NEWS
"רצח שבוצע באופן אכזרי וקר רוח". רם גרנות/מערכת וואלה! NEWS

על פי כתב האישום הכה גרנות את אשתו בחוזקה בראשה באמצעות פטיש במשקל שני קילוגרמים לפחות תשע-עשרה פעמים, ובשלב מסוים דחף אותה עד שהתמוטטה. משסבר שעודנה בחיים, נטל גרנות בקבוק המכיל חומצת מלח ושפך את תכולתו על ראשה ולתוך פיה, ואז חנק אותה באמצעות ידיו ובאמצעות מגבת שהניח על פניה, עד אשר השתכנע כי אינה עוד בחיים.

גרנות כיסה את גופתה של סימה בשטיח והותירה במצב זה עד לבוקר המחרת, כשהתקשר לבנו. הבן ושוטרים שהגיעו זמן קצר לאחר מכן, מצאו את גופת המנוחה מוטלת על רצפת הבית, ואת גרנות בחדרו כשסימני חתך בזרועותיו. הוא השאיר מכתב לילדיו ונכדיו: "במכתב זה אני נפרד מכם לתמיד. אני מצטער על צורת הפרידה מכם. לא יכולתי לעמוד בלחץ הנפשי שגרמה לי אמכם. יש מסמך ירושה אצל הרשם לענייני ירושה. ניסיתי כל הזמן לשמור על זכותכם לירושה שתעזור לכם להסתדר בחיים יותר טוב אך הפסדתי. אני אוהב אתכם ומאחל לכם בריאות והצלחה בחיים. ולסימה אשתי היקרה – את ניצחת". לאחיה של אשתו המנוחה ולעורך דינה כתב גם כן מכתב קצר ולשונו: "מצטער, יש לכם חלק באשמה. תתפללו על נשמתה של סימה גרנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully