וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלומות פטיש ושפיכת חומצה: בן 79 מרמת השרון נאשם ברצח אשתו

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד רם גרנות בגין רצח אשתו סימה בת ה-67 לפני כשלושה שבועות. הבעל מואשם כי ביצע את הרצח באמצעות מהלומות פטיש, חומצה על פניה וחנק במגבת. הרקע, ככל הנראה, הוא בקשת גירושים מצד האשה

צילום: דוד קורן, עריכה: טל רזניק

הפרקליטות הגישה הבוקר (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד רם גרנות, בן 79 מרמת השרון, בגין רצח אשתו סימה גרנות בת ה-67 לפני כשלושה שבועות. לפי כתב האישום, רם היכה את אשתו באכזריות, תוך שימוש באלימות קשה. לאחר מותה כיסה את גופתה בשטיח והותיר אותה מוטלת על הרצפה עד לבוקר המחרת. אז, התקשר לבנו וסיפר לו על המעשה. הבן והשוטרים שהגיעו למקום מצאו את הגופה ואת הנאשם כשחתכים על זרועותיו, ככל הנראה בעקבות ניסיון התאבדות.

האלימות שבה כביכול נקט רם כלפי אישתו, לה היה נשוי משנת 1969, מתוארת לפרטי פרטים בכתב האישום. ככל הנראה הוא ניגש אליה בעת שישבה על כורסה בסלון הבית, והיכה אותה בראשה בעזרת פטיש. זאת, חרף זעקותיה וניסיונותיה להתגונן בעזרת ידיה.

לאחר מכן, דחף אותה לכאורה והיא נפלה על הרצפה. משום שחשב כי היא עדיין בחיים, לפי ההאשמות, שפך על ראשה ועל פיה בקבוק המכיל חומצת מלח כדי שתבלע אותה. לבסוף, כך תואר, חנק אותה בשתי ידיו ובעזרת מגבת שהניח על פניה. רק אז השתכנע כי אינה בחיים.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הפרסומת של האולם שבו נערכה "חתונת השנאה": מעסיקים רק יהודים
מכת חום עולמית בסוף דצמבר: "האירופאים משתגעים מזה"
שרה נתניהו צפויה להיחקר השבוע בפרשת המעונות

זירת הרצח ברמת השרון, 9 בדצמבר 2015. מגד גוזני
הנאשם חנק את אשתו לאחר שהכה אותה ושפך עליה חומצה. ביתם של השניים/מגד גוזני

אחיה של הנרצחת סיפר יום לאחר הרצח כי היחסים של השניים היו רצופי מהמורות לאורך 46 השנים שבהן חיו יחד. עם זאת, לדבריו, הם הגיעו לשפל חדש לאחרונה כשבמהלך ויכוח בארוחה משפחתית שפך עליה הנאשם קולה וסטר לה, מול ילדיהם ונכדיהם. הוא תיאר כי המריבה פרצה כשסיפרה לו שקנתה פלפלים. "הוא התעצבן כי גם הוא קנה והחל ויכוח ביניהם. על רקע זה היא ביקשה להתגרש ממנו", אמר. האח טען כי מעשה זה הוביל את סימה בחודש נובמבר לפתוח בהליכים משפטיים לגירושים ולחלוקת רכוש.

בנוסף לכך, בכתב האישום צוין כי באותו חודש התלוננה הנרצחת במשטרה על מעשי אלימות ועל איומים מצד בעלה, ובעקבותיהם הגישה לבית המשפט בקשה לצו הגנה מפניו. ואולם, במסגרת הצו הוסכם כי השניים ימשיכו להתגורר יחד בביתם. עוד הוזכר כי הנאשם ככל הנראה תכנן את הרצח מראש, והכין לשם כך פטיש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
התלוננה על אלימות מצד בעלה - ונרצחה: "הקמצנות שלו הייתה חולנית". דוד קורן
אחיה של הנרצחת סיפר כי יחסיה עם בעלה היו רצופי מהמורות/דוד קורן
זירת הרצח ברמת השרון, 9 בדצמבר 2015. מגד גוזני
הנרצחת התלוננה במשטרה פעמיים נגד בעלה בחודש נובמבר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully