וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוח על פלפלים הוביל לסטירה מול הילדים: הנרצחת סבלה שנים מאלימות

9.12.2015 / 12:10

אחיה של האישה בת ה-67 שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה ברמת השרון סיפר כי ויכוח עם בן זוגה שבמהלכו שפך עליה כוס קולה וסטר לה גרם לה לבקש ממנו גט. יום לאחר פגישת סיכום עם עורכי הדין הוא דקר אותה למוות

צילום: דוד קורן, עריכה: טל רזניק

"במהלך ויכוח על פלפלים בארוחה משפחתית עם הילדים והנכדים, הוא שפך עליה כוס קולה וסטר לה" – כך תיאר היום (רביעי) אחיה של הנרצחת בת ה-67 ברמת השרון את הקש ששבר את גבה וגרם לה לבקש מבעלה בן ה-79 גט. אולם טרם הגירושים יצאו לפועל, חשוד בעלה כי דקר אותה למוות.

האח סיפר כי בני הזוג חיו יחד 40 שנים. "כל השנים היא סבלה מאלימות כלכלית שזה יותר קשה מאלימות פיזית". הוא העיד איך כשרצתה לקנות שמלה, היה הייתה צריכה לבקש את אישורו. "הוא היה בא לחנות לראות ורק אז מאשר לה". הארוחה המשפחתית שהתקיימה לפני חודש הובילה לוויכוח קיצוני ואלים. הכול החל כשהיא סיפרה שקנתה ק"ג פלפלים. "הוא התעצבן כי הוא גם קנה. החל ויכוח ביניהם. על רקע זה היא ביקשה להתגרש ממנו". לדבריו, הם החלו מאז בהליך גירושים אצל עורכי דין ואתמול התקיימה פגישה שבה הם הגיעו לכלל סיכום. הוא העיד כי בפגישה בין הצדדים שררה אווירה טובה.

עוד בוואלה! NEWS:
מתנחלים תקפו שוטרים שהתחפשו לפלסטינים - וזוכו מאשמה
מועדון ה-20: כך ייראה אגף ה-VIP שנבנה לאסיר אולמרט

זירת הרצח ברמת השרון, 9 בדצמבר 2015. מגד גוזני
זירת האירוע/מגד גוזני

האב החשוד ברצח התקשר הבוקר לבנו והודיע לו כי פגע באמו. בתגובה, הזעיק הבן את כוחות מד"א והמשטרה. שוטרי סיור של תחנת גלילות, בפיקודו של סנ"צ אבי ברסנו, פרצו את הדלת וגילו את האישה ללא רוח חיים. פרמדיקים שהגיעו יחד עם הכוחות נאלצו לקבוע את מותה של האישה. הבעל ניסה להתאבד אך נפצע באורח קל וקיבל טיפול רפואי בזירה.

מהמשטרה נמסר כי המנוחה הגישה בעבר שתי תלונות בגין אלימות נגד החשוד. התלונות הוגשו במהלך החודש שעבר. זמן קצר לאחר הגשת התלונה נחקר החשוד והתיק הועבר לפרקליטות עוד באותו החודש. בנוסף לכך, המנוחה הוציאה צו הגנה בבית המשפט נגד בעלה. אולם בדיון שנערך במעמד שני הצדדים הסכימה המנוחה להישאר עם בן זוגה תחת אותה קורת גג אחת אך בחדרים נפרדים. בית המשפט אישר את הצו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת הרצח ברמת השרון, 9 בדצמבר 2015. מגד גוזני
זירת הרצח ברמת השרון, 9 בדצמבר 2015/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully