וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומת של האולם שבו נערכה "חתונת השנאה": מעסיקים רק יהודים

28.12.2015 / 9:15

בעלון פרסום רשמי שהוציא אולם "שירת ירושלים" וחולק למתעניינים עד לאחרונה, נכתב כי "חתונה יהודית היא כזאת רק עם עבודה עברית, אנחנו מקפידים על כך". בעל האולם: "המודעות הורדו לאחר פנייה ממשרד הכלכלה"

חתונת השנאה - נתניהו על סרטון החתונה: "לא מייצג את הציונות הדתית"/צילום: רוני כנפו, חדשות 10, עריכה: אביב אירגז

(נתניהו על סרטון חתונת השנאה: "לא מייצג את הציונות הדתית", אתמול)

אחרי תיעוד חתונת פעילי הימין הקיצוני, שבו נראו החוגגים מחזיקים בנשקים ונועצים סכין בתמונת התינוק עלי דוואבשה, שנשרף למוות בהצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא, מתברר עתה כי גם האולם שבו נערכה החגיגה המדוברת התהדר, עד לאחרונה, בהעסקת עובדים יהודים בלבד. "עבודה עברית", כך כינו זאת באולם "שירת ירושלים".

בעלון פרסומת רשמי שהוצא מטעם המקום, הוצהר בריש גלי כי חתונה יהודית איננה כזו ללא "עבודה עברית" והובהר כי "באולמים אנחנו מקפידים רק על עבודה עברית". בתום הבהרה זו, נחתמת המודעה במלים "ההרשמה לאירועי החורף בעיצומה".

לקריאה נוספת:
הרב של צפת על חתונת השנאה: ייתכן שהשב"כ "בישל" את זה
חתונת השנאה: הרמטכ"ל הורה לבדוק אם חיילי צה"ל השתתפו באירוע
אבי הכלה מסרטון החתונה: "אכפת לך מתינוקות בדומא? לא אכפת לי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רק עם עבודה עברית". המודעה של אולם השמחות "שירת ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר לפני חודשיים פנתה המחלקה המשפטית במרכז הרפורמי לדת ומדינה לנציבות שוויון הזדמנויות בעבודה, בטענה כי סירובו של האולם להעסיק את בני המגזר הערבי מנוגד לחוק. מנהלת המחלקה, עורכת הדין אורלי ארז לחובסקי, שעתרה גם לבג"ץ בדרישה להעמיד לדין את להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש), הוסיפה כי "קו ישר מחבר בין קריאות המושמעות חדשות לבקרים על ידי רבנים כמו שלמה אליהו וארגונים כמו להב"ה, שלא להעסיק ערבים ולא לצרוך שירות מערבים, להתייחסות לערבים כמי שחייהם שווים פחות מחיי יהודי ולבין התקפות אלימות כנגדם".

עוד הוסיפה כי "מערכת אכיפת החוק לא ממצה את הדין עם הסתה גזענית זו. לכן, יצא המרכז בקמפיין ציבורי, הקורא ליועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין רבנים מסיתים ופעילי ארגונים כמו להב"ה".

בעל אולם "שירת ירושלים" מסר בתגובה כי מהרגע שבו התקבלה פנייה מאת משרד הכלכלה, העלונים אינם מחולקים עוד. "הן הורדו מיד ועכשיו העניין נמצא בבדיקה. בהתאם לכך, נמשיך לפעול", הוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קו ישר בין הסתה לאפליית ערבים". תיעוד "חתונת השנאה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully