וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הכלה מסרטון החתונה: "אכפת לך מתינוקות בדומא? לא אכפת לי"

בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS נשמע לני גולדברג, אב הכלה שבחתונתה חגגו פעילי ימין קיצוני את רצח משפחת דוואבשה, יוצא נגד הביקורת. "אני לא חושב שזה בסדר שתקעו סכין בתמונה, אבל לא אכפת לי"

צילום וידאו: באדיבות חדשות 10, עריכה: טל רזניק

"אני חייב להיות נגד דומא? אני לא יכול לדבר בעד זה? לא אכפת לי מדומא, אכפת לי מיהודים שנרצחים" – כך התייחס היום (חמישי) לני גולדברג, אבי הכלה מהחתונה שבה תועדו פעילי ימין קיצוני חוגגים ומניפים בקבוקי תבערה, רובים וסכינים, לסערה שנוצרה בעקבות פרסום הסרטון. גולדברג, מחסידיו של הרב מאיר כהנא, המתגורר בהתנחלות תפוח זה שנים רבות, לא הסכים עם הביקורת על הסרטון, כפי שנשמע בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS.

בסרטון שפורסם אמש (רביעי) בחדשות 10 ועורר הדים רבים נראים עשרות חבריהם של בני הזוג שהתאספו לחגוג בשמחתם מניפים רובים, סכינים ובקבוקי תבערה. על אחת הסכינים ננעצה תמונתו של עלי דוואבשה, התינוק בן השנה וחצי שנשרף למוות כשביתו הוצת בכפר דומא בסוף חודש יולי.

"אני לא חושב שזה בסדר שתקעו סכין בתמונה, אבל לא אכפת לי מדומא", אמר האב. "אכפת לי מיהודים שנרצחים כמו היום ואתמול ובכל יום ויום. מה האובססיה שלכם מדומא? מה האובססיה שלכם עם הערבים? מה עם היהודים שנרצחים כל היום?" נשמע תוהה. "אכפת לך מתינוקות של דומא? אני לא אכפת לי, אכפת לי מיהודים שנרצחים. משום שהם נרצחים, קמים אנשים לעשות משהו. מי שצריך לעשות זה צה"ל ואני לא יודע אם עשה".

לקריאה נוספת:
תיעוד: פעילי ימין חוגגים חתונה עם תמונת דוואבשה ובקבוקי תבערה
חתונת פעילי הימין: המשטרה הודיעה כי היא חוקרת חשד להסתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני לא אחד שמגנה". סרטון החתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו, החגיגה בחתונה על הצתת בית משפחה דוואבשה הייתה ספונטנית. "לא תכננו את זה כחלק מתוכנית. יש להקה, יש חופה ויש ריקוד עם נשק. זה ספונטני. לא הייתי עושה עוד פעם, זה לא אני עשיתי את זה, זה הנוער עשה". גולדברג אמר כי הוא לא מתנצל ולא מגנה. "אני לא אחד שמגנה. לא מגנה את שלמה בן יוסף ואנשים שהרגו ערבים לפני קום המדינה כשדם יהודי היה הפקר. היום הם גיבורים של העם. דוד רזיאל, יש רחוב כזה, מה הוא עשה? הניח פצצה בשוק ערבי, הרג ערבים חפים מפשע, הוא גם לא בסדר? היום דם יהודי הפקר, זה אותו דבר".

גולדברג סיפר כי הוא רקד עם כולם ולא חשב על החגיגות השנויות במחלוקת. מדבריו משתמע כי זו לא הפעם הראשונה שבה מניפים רובים בחתונה. "רקדתי בשמחה. לא חשבתי על זה. אתה חושב שזו חתונה ראשונה שזה כזה דבר? יהודים הם גם לוחמים לפעמים. הם לא פראיירים שצריכים למות כל הזמן. מה רע בנשק? יהודי לא יכול להיות עם נשק? רק עם סכין בגב? אסור לקום עם נשק לפעמים. צריך להמשיך למות?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני לא יכול לדבר בעד זה?" ריהאם וסעד דוואבשה עם בנם עלי שנרצחו בפיגוע ההצתה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אני חייב להיות נגד זה? אני לא יכול לדבר בעד זה?"

גולדברג התייחס בשיחה גם על הצתת הבית בכפר דומא, שממנה נרצחו שלושת בני משפחת דוואבשה. "אם הם עשו את זה, אני לא יודע אם הם עשו את זה, זה לא שונה מדוד רזיאל, שלמה בן יוסף, זה לא שונה מזה שהיום הם גיבורים. שדם יהודים היה הפקר וקמו יהודים ועשו משהו. אם הם עשו, הם לא שונים מגיבורים של העם, אנשי אצ"ל ולח"י שהלכו רחוק בידיים כשדם יהודים היה הפקר. אין הבדל ביניהם".

אבי הכלה התייחס גם להדלפת סרטון החתונה ואמר: "כל העניין של החתונה שהראו זה כדי להציל את שב"כ במטרה שיענו את הבחורים. דעת הקהל הייתה נגד שב"כ, ואז החתונה מכשירה את מה שרוצים לעשות. זה הכול משחק שלכם - להתיר את הדם שלהם (של החשודים - י"א)".

מנהל האולם: "האולם היה מלא שוטרים ושב"כ"

מאיר, מנהל אולם שירת ירושלים, שבו נערכה החתונה סיפר כי האירוע התקיים בחנוכה. "האולם היה מלא שוטרים ושב"כ ולדעתי זה היה מכוון, נראה שהם נהנים מהעניין. כל כמה דקות הגיע לפתח איש ביטחון ושוטר. רבע שעה לפני תחילת החתונה, הם עצרו מישהו בכניסה. הם ידעו והמשטרה ידעה ובכל זאת זה קרה, זה מה שעצוב".

לדבריו, "השלבים האלה של הריקוד הזה, זה לא משהו שהאולם שם לב כי היינו עסוקים באוכל וההגשה. הנוער הזה נוער הגבעות כשהוא מגיע ועושה חתונות זה דפוסים שחוזרים על עצמם".

הוא סיפר כי לאולם, שאינו מעסיק ערבים, מגיעים אורחים שיש להם "פוטנציאל של בעיות עם ערבים". מאיר המשיך: "לפני שנתיים-שלוש הייתה חתונה בבנייני האומה והרביצו לערבי וכך נהרסה החתונה. הורים שלא מעוניינים שהחתונה של הילדים תתפוצץ להם באים אלינו, כי החיכוך קטן יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully