וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה בפטיש ושפך חומצה לפיה: בן 84 הורשע ברצח אשתו ברמת השרון

11.7.2019 / 21:05

רם גרנות מרמת השרון הורשע ברצח אשתו בדצמבר 2015, שבמהלכו הלם בראשה עם 19 מכות פטיש וחנק אותה. עורכת הדין של בני הנרצחת אמרו כי "הם מאוד כואבים". אחיה של סימה: "סוף סוף הדין מוצה". על פי הדין הישן והחדש בעבירות ההמתה, הוא צפוי לקבל מאסר עולם

רם גרנות שרצח את אשתו סימה גרנות. מערכת וואלה! NEWS
סימה גרנות/מערכת וואלה! NEWS

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (חמישי) את רם גרנות, בן 84 מרמת השרון, ברצח אשתו סימה גרנות. במהלך הרצח, שאירע בדצמבר 2015, רם היכה את אשתו באכזריות, תוך שהוא מכה בראשה בפטיש, שופך חומצה לפיה וחונק אותה.

השופטים הרשיעו את גרנות על פי הדין הישן, שלפני הרפורמה בעבירות ההמתה שנכנסה לתוקף אתמול, אך ציינו כי גם על פי הדין החדש היה עליו להיות מורשע בעבירת רצח בנסיבות מחמירות. עונשו של גרנות טרם נגזר, אולם הן על פי הדין הישן והן על פי החדש הוא צפוי לקבל מאסר עולם.

אחיה של הנרצחת, יעקב בן שמחון, אמר כי "כבר ארבע שנים אנחנו במשפט הזה, ואנחנו מודים לתוכנית סנ"ה (תוכנית סיוע לנפגעי עבירות המתה של משרד המשפטים, ד"ד) על הסיוע המשפטי והנפשי".

רם גרנות שרצח את אשתו סימה גרנות. מערכת וואלה! NEWS
רם גרנות/מערכת וואלה! NEWS

"לא קל לנו", הוסיף בן שמחון. "אחותי לא יכלה מבחינה נפשית להגיע ולראות את הרוצח. סבלנו מהתמשכות הדין, ואני חושב שנתנו לו יותר מדי במה כדי להתל בבית המשפט. סוף סוף הדין מוצה, כמו שצריך, ואני מקווה שהוא יירקב בכלא".

שוש חיון, המייצגת את שלושת הבנים של הנרצחת, אמרה כי "הבנים קיבלו את הבשורה על הכרעת הדין. הם עברו טראומה וטרגדיה מהקשות שהיו כאן. אחד הבנים נקרא לאחר הרצח וראה את גופת אמו. הם מאוד כואבים".

לדברי התובע מפרקליטות מחוז תל אביב, עו"ד אורן פז, "בית המשפט הרשיע את הנאשם ברצח אשתו בכוונה תחילה. מדובר ברצח בנסיבות קשות ביותר. הנאשם הלם בראשה 19 מכות פטיש, שפך לפיה חומצה וחנק אותה. אמנם בית המשפט הרשיע לפי העבירה הקודמת של רצח בכוונה תחילה, אך ציין שגם לפי הדין החדש מדובר בעבירה החמורה ביותר, שהעונש לצידה מאסר עולם חובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully