וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב אשקלון נעצר בחשד שפרסם פוסט המסית לפגיעה בנתניהו

5.11.2019 / 18:01

על פי החשד, הגבר בן ה-55 פרסם בפייסבוק פוסט שבו קרא למשטרה להכווין את התנועה להלווית ראש הממשלה, רעייתו ובנו. אנשי יחידת הסייבר בלהב 433 עצרו אותו בשעות הבוקר בחשד להסתה. המשתמש, שפעל תחת השם צביקה סבג, כתב: "מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר"

-

גבר בן 55, תושב אשקלון, נעצר היום (שלישי) בחשד שפרסם פוסט המסית לפגיעה בראש הממשלה בנימין נתניהו ובבני משפחתו - שרה ויאיר נתניהו. על פי החשד, הוא פרסם פוסט בפייסבוק תחת השם "צביקה סבג", הקורא למשטרה לכוון את התנועה להלוויית ראש הממשלה, רעייתו ובנו. בעקבות הפוסט, נפתחה חקירה ביחידת הסייבר בלהב 433, שאנשיה עצרו את החשוד בשעות הבוקר.

בתיאור של המשתמש צביקה סבג בפייסבוק, נכתב: "שונא שנאת מוות את בנימין נתניהו שרה ויאיר נתניהו ואת כל מי שמשתף איתם פעולה". באחד הפוסטים כתב המשתמש: "וואלה, החלאה עף על עצמו. הוא לא יודע מה מחכה לו. יאיר נתניהו. אם תרגיש לא טוב בהמשך אל תפנה לבית החולים. אלו סימנים פיזיים שמבשרים את מותם והסתלקותך מהעולם הזה. אחלה רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה. כולי תקווה שהבנת עם מי החלטת לפתוח חשבון. על חטא ההיבריס משלמים ביוקר".

פוסט ההסתה כנגד רה"מ. אתר רשמי
הפוסט שהביא למעצרו של החשוד/אתר רשמי

בהמשך הפוסט הוסיף החשוד: "לכל דבר יש התחלה, ו'סוף', סוף סופני והחלטי מאוד, במקרה שלך. מה תעשה עכשיו? תרוץ למשטרת ישראל לדווח להם על איום ממשי על חייך ותבקש מהם שיגנו עליך? תעצור, אל תזיע מהתחת המסריח והפסיכופתי שלך, כבר דיווחתי להם וחוץ מזה מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם!".

עוד בוואלה

מנדלבליט: נבחן אם בוצעה פעולה שלא כשורה בתיקי נתניהו ונטפל בהתאם

לכתבה המלאה
הפורפיל של צביקה סבג המסית כנגד רה"מ. אתר רשמי
המשתמש בפייסבוק "צביקה סבג" שבאמצעותו פעל החשוד/אתר רשמי
פוסט ההסתה כנגד רה"מ. אתר רשמי
פוסט נוסף שפורסם תחת המשתמש/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully