וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברי נתניהו החשודים בהטרדה: 52 מקרי הסתה נגד פילבר לא נחקרו

3.11.2019 / 15:27

יועצי ראש הממשלה החשודים במעורבות בפרשת הטרדת עד המדינה בתיק 4000, הודיעו שהגישו תלונה במשטרה על עשרות מקרים שבהם לטענתם הוטרד פילבר ברשת. סנגוריהם הציגו חלק מן המקרים שלא נחקרו בבית המשפט, אך במשטרה טענו: לא הוגשו נגדם תלונות

צילום: אבי כהן, עריכה: עמית שמחה

דובר ראש הממשלה עופר גולן, החשוד בפרשת הטרדת עד מדינה בתיק 4000, שלמה פילבר, הודיע כי הגיש היום (ראשון) תלונה במשטרה על 52 מקרים ברשת בהם פורסמו, לטענתו, איומים ודברי הסתה נגד פילבר. גולן התלונן כי המשטרה לא חקרה מקרים אלו.

סנגוריו של גולן ושל דובר הליכוד יונתן אוריך, החשוד אף הוא בפרשה, הציגו חלק מן המקרים בבית המשפט, כדוגמאות למקרים אחרים שהמשטרה אינה חוקרת, ועל כך השיבו במשטרה כי זאת משום שלא הוגשה כנגדן תלונה. על כן, נמסר בהודעה, תלונה שכזו מוגשת כעת.

חקירת הפרשה החלה לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הגיעו כמה מפגינים מתחת לביתו של עד המדינה פילבר עם רמקולים, ממנו עלו הקריאות: "מומו פילבר, מה הם עשו לך ששיקרת נגד ראש הממשלה?". הפעילים השמיעו ברמקולים בקול רם קטע מראיון שנתן פילבר לתקשורת לפני שחתם על הסכם עד המדינה, ובו אמר כי אישר את מיזוג בזק-יס לפי הנהלים וחוות הדעת המקצועיות.

עופר גולן. אתר רשמי
התלונן כי המשטרה לא חקרה 52 מקרים של הטרדה נגד פילבר. גולן/אתר רשמי

ביום חמישי האחרון הגיש גולן תלונה נוספת על החיפוש במכשירו הסלולרי על ידי המשטרה במסגרת חקירתו בפרשת הטרדת פילבר. גולן אמר אחרי שהגיש את תלונתו כי "עכשיו כבר ברור שזאת חקירה פוליטית שהמטרה שלה לבודד את ראש הממשלה מיועציו בתקופה קריטית של הרכבת ממשלה ולקראת ההחלטה בשימוע".

המכשירים הניידים של בכירים במטה הליכוד נלקחו על ידי המשטרה לפני כמה ימים במסגרת חקירתם בפרשת הטרדתו של פילבר בחודש אוגוסט האחרון. בין הבכירים שנחקרו היו גולן, דוברו של ראש הממשלה יונתן אוריך, ויוסי שלום, בכיר נוסף בקמפיין הליכוד.

עוד בוואלה!

בכיר נוסף במטה הליכוד הגיש תלונה במח"ש: "ברור שזאת חקירה פוליטית"

לכתבה המלאה
שלמה פילבר. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
ברשת אותרו איומים ודברי הסתה נגדו. פילבר/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

עו"ד עמית חדד, המייצג את גולן ואוריך, הגיש בקשה לעיכוב ביצוע החלטת השופט עלאא מסארווה מיום קודם לכן, להתיר עיון בטלפונים שלהם. הבקשה הוגשה אחרי שהגיע להסכמות עם המשטרה בנושא עד לדיון בערעור. באם יאשר השופט את הבקשה, לא יוכלו במשטרה לבצע את הבדיקות בארבעת המכשירים שהוחרמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully