וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנים הושלכו לעבר רכב ממוגן של מג"ב ביצהר; אין נפגעים

כוח משמר הגבול פתח בסריקות אחר חשודים סמוך ליישוב שבשומרון, ימים ספורים לאחר תקריות דומות בין מתנחלים ללוחמים. מג"ב: "מגנים כל ניסיון לפגוע בלוחמים שפועלים באכיפת צו שטח צבאי סגור ובהגנה על חייהם של תושבי המקום"

עורך:שאול אדם

אבנים יודו הערב (שבת) לעבר רכב של משמר הגבול בכניסה ליצהר. בתקרית לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, והלוחמים במקום פתחו בסריקות אחר חשודים. ממג"ב נמסר כי "במערכת הביטחון מגנים כל ניסיון לפגוע בלוחמים שפועלים בגזרת יצהר באכיפת צו שטח צבאי סגור ובהגנה על חייהם של תושבי המקום".

בפורום תג מאיר הנלחם בפשעי שנאה קראו לפעול מול גורמים פוליטים ודתיים המלבים הסתה. "עברייני הטרור היהודי ימשיכו לפעול ללא חשש כל עוד תימשך הרוח הגבית הרבנית והפוליטית הניתנת להם והסלחנות הבלתי נתפסת של כוחות הביטחון כלפיהם", אמרו. "אם לא נתעורר, לא רחוק היום בו אבן שתיזרק על ידי פושעי הימין הקיצוני תהרוג חייל צה"ל"

ביום שישי שעבר ניקבו אלמונים צמיגי כלי רכב וריססו כתובות בכפר יתמא שליד צומת תפוח. על מכונית אחת רססה הכתובת "ד"ש מהגבעה ביצהר", ועל קיר רוססה הכתובת "שטח צבאי סגור". הכתובות מתייחסות לשטח הצבאי הסגור שהוכרז בגבעת "קומי אורי" שליד יצהר, בה הותקפו חיילים. לפי ארגון "בצלם" כ-30 כלי רכב הושחתו בכפר.

כתובת שרוססה על רכב בכפר יתמא, 25 באוקטובר 2019. מועצת כפר יתמא, אתר רשמי
לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. יצהר/אתר רשמי, מועצת כפר יתמא

החשד לפשע שנאה מצטרף לסדרת מקרים של תקיפת חיילים באזור יצהר על ידי מתנחלים מהגבעה קומי אורי. במקביל, כוחות משמר הגבול והמנהל האזרחי פינו אתמול צריפי עץ וביצעו הריסת מבנה בלוקים בגבעת "שבח הארץ" הסמוכה להתנחלות.

בשבוע שעבר כ-30 מתנחלים כוח של חיילי צה"ל, כשהם מיידים לעברם אבנים ומנקבים את גלגלי הרכב בו נסעו. יום לאחר מכן יידו מתנחלים אבנים לעבר חיילי מג"ב, בסמוך ליצהר. בעקבות זאת הכריז צה"ל על גבעת קומי אורי הסמוכה ליצהר כשטח צבאי סגור. יום לאחר מכן, ארגון "בצלם" דיווח כי אלמונים ניקבו צמיגים של כ-31 כלי רכב בצפון לעיר הפלסטינית אל-בירה שבאזור רמאללה, וריססו את הכתובת "צו תפיסה 'שטח צבאי סגור' - בוגדים בוחרים להתנכל ליהודים".

עוד בוואלה!

סער נגד נתניהו: התגובה לירי על שדרות צריכה להיות חריפה בהרבה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינוי צריפים בגבעת "שבח הארץ", בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully