וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת עצרת הזיכרון לרבין: אלו הרחובות שייחסמו לתנועה בתל אביב

1.11.2019 / 16:58

העצרת המרכזית לציון 24 שנים לרצח ראש הממשלה לשעבר תיערך במוצאי שבת במעמד פוליטיקאים ואמנים. דרכים רבות בעיר צפויות להיחסם, והמשטרה קראה להימנע מהגעה לאזור עם כלי רכב. באילו רחובות לא תותר חנייה ומהם החניונים המומלצים? כל הפרטים

עצרת לציון 23 שנה לרצח ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין בכיכר רבין, ת"א. ראובן קסטרו
עצרת הזיכרון ליצחק רבין בתל אביב, שנה שעברה/ראובן קסטרו

העצרת המרכזית לציון 24 שנים לרצח ראש הממשלה יצחק רבין צפויה להתקיים מחר (שבת), בכיכר רבין בתל אביב, בין השעות 20:00 ועד 21:30. באירוע ישאו דברים יו"ר כחול לבן, בני גנץ, וכן שמעון שבס, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופת יצחק רבין. בין האמנים שיופיעו יהיו אביב גפן, אחינועם ניני, רותם כהן ושמעון בוסקילה.

משטרת ישראל קראה לציבור להימנע מלהגיע עם כלי רכב לרחובות הסמוכים המובילים למתחם האירוע, וכן לשורת רחובות ברחבי העיר, החל מהשעה 17:30 בשבת.

ראש ממשלת ישראל לשעבר יצחק רבין. Charles Tasnadi, AP
ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין/AP, Charles Tasnadi

יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, קרא לציבור להגיע בהמוניו לעצרת, זאת במסגרת בכינוס ארגון "החברים של רבין", מעל קברו של יצחק רבין בהר הרצל. "מחר תתקיים עצרת בכיכר שם נלקחת מאתנו, ואני קורא לכולם להגיע בהמוניהם כדי להזכיר לכולם כי המלחמה החשובה ביותר היא המלחמה על השלום, ועל אמונה זו נפלת במשמרתך והותרת מחנה שלם שמחפש את דרכו".

לקראת האירוע, מומלץ להשתמש באפליקציית waze, בה יסומנו חסימות הרחובות ודרכי הגישה, כולל עדכונים שוטפים במהלך האירוע. בנוסף, ניתן להתעדכן במוקד המידע של משטרת ישראל 110. לא תותר כניסת בעלי חיים ואופניים למתחם האירוע. כמו כן, המשטרה מסרה כי מפצירה לגלות ערנות ולדווח לשוטרים המאבטחים את האירוע או למוקד 100 של המשטרה על כל חפץ או אדם חשוד.

עוד בוואלה!

עם עשרות מגויסים מהמגזר, שלטון הפחד של אל-בגדאדי הורגש גם בישראל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully