וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהעבריינים האלימים בישראל: גלעד בן שלמה חוסל מטווח קצר בפנמה

האזרח הישראלי שנורה למוות במרכז קניות בבירה פנמה סיטי, נמלט לפני כמה שנים למרכז אמריקה, שם ביסס את פעילותו הפלילית. על פי ההערכות המקומיות, בן שלמה, שהיה משוייך בעברו לארגון הפשע של מיכאל מור, נרצח בשל סכסוכים פנימיים בין כנופיות

-

גלעד בן שלמה, אזרח ישראלי בן 35 המוכר למשטרה, נרצח היום (שישי) ביריות, במרכז קניות בפנמה סיטי, בירת פנמה. בן שלמה, הנחשב לאחד העבריינים האלימים בישראל ואף שוייך בעבר לארגון הפשע של מיכאל מור, נמלט לפני כמה שנים מהארץ אל מרכז אמריקה, שם ביסס את פעילותו הפלילית. ההערכות בפנמה הן שהוא חוסל על רקע זה סכסוך פנימי בין כנופיות.

ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר להם וכי הוא מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל בפנמה, דנה ליפשיץ, מלווים את המשפחה ומסייעים בסידורי הטסת המנוח לקבורה בישראל.

קרוב משפחה של בן שלמה פרסם בחשבון הטוויטר שלו הודעה בה הוא ספד לו, "בן דוד שלי גלעד נרצח בפנמה וליבנו פשוט נשבר לרסיסים. הוא בחר בדרך לא דרך ושילם בחייו". עוד הוסיף בן הדוד, "אנשים תשמרו על עצמכם ותבחרו בדרך הישר כי אין דרך אחרת".

גלעד בן שלמה, האזרח הישראלי שנורה למוות בפנמה. צילום מסך
נמלט מהארץ לדרום אמריקה. העבריין גלעד בן שלמה/צילום מסך

לפני כחודשיים נורו למוות אלון אזולאי ובן סוטחי, אזרחים ישראליים, בבית קפה במקסיקו סיטי. המתנקשת החשודה, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33, ניסתה להימלט, אך נלכדה בבניין על ידי אנשי הביטחון. על פי החשד, שני מעורבים נוספים היו אמורים לסייע לה להימלט והצליחו לברוח תוך כדי שירו על רכב משטרה שהגיע למקום. לאחר חקירה עצרה המשטרה המקומית את מאוריציו חירם, חבר כנופיית חאליסקו, בחשד למעורבות ברצח.

בן סוטחי הורשע בשנות השמונים במעורבות בניסיון החיסול של העבריין מני אסלן. הוא הצליח להימלט מהכלא בישראל לפני 18 שנה בעזרת שוטר שסייע לו, וברח למרכז אמריקה, שם הוביל כנופיית פשע. הוא הוסגר לישראל בחזרה לפני כ-14 שנה, ולאחר שחרורו הוא שב למקסיקו - שם חוסל ביחד עם חברו אלון אזולאי.

עוד בוואלה!

גורמים אמריקניים: הוקפא סיוע צבאי בסך 105 מיליון דולר ללבנון

לכתבה המלאה
זירת רצח הישראלי בפנמה סיטי בפנמה - ה-1 לנובמבר 2019. צילום מסך
זירת האירוע בפנמה, אתמול/צילום מסך

על רקע פשיטות משטרת ישראל שהובילו לתפיסת ראשי ארגונים ועבריינים בכירים, הפכה הקרקע הפלילית בישראל לפחות נוחה. הדבר דרבן עבריינים רבים לעקור לדרום אמריקה, שם האכיפה אינה אינטנסיבית, מה שיוצר כר פורה לפשיעה. עד מהרה הפכו המדינות הלטיניות למרכז פעילותו של עולם הפשע הישראלי, לצד יצוא הסמים ממדינות כמו קולומביה, בוליביה ואחרות.ישראלים החלו להקים בתי בושת וסרסור בנשים למטרות זנות, כשבתי הבושת הגדולים בקולומביה מנוהלים על ידי הישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully