וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 35 המוכר למשטרה נורה למוות בפנמה

התקרית אירעה בפנמה סיטי ככל הנראה בשל סכסוך אישי של ההרוג, עבריין שנמלט מהארץ והשתקע במרכז אמריקה. ממשרד החוץ נמסר כי "המקרה מוכר וכי הוא מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל"

-

גלעד בן שלמה, אזרח ישראלי בן 35 נורה היום (שישי) למוות במרכז קניות בפנמה סיטי, בירת פנמה. הישראלי, שנחשב לאחד העבריינים האלימים בארץ ומוכר למשטרה, נמלט למרכז אמריקה בשל סכסוכים פנימיים והשתקע שם בשנים האחרונות. את פעילותו הפלילית העתיק לפנמה, ובעבר נחשד בעבירות סחיטה באיומים במדינה. על פי ההערכות, בן שלמה חוסל על רקע סכסוך פנימי

ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר להם וכי הוא מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל בפנמה, דנה ליפשיץ, מלווים את המשפחה ומסייעים בסידורי הטסת המנוח לקבורה בישראל.

זירת רצח הישראלי בפנמה סיטי בפנמה - ה-1 לנובמבר 2019. צילום מסך
מתוך זירת הרצח בפנמה סיטי/צילום מסך

לפני כחודשיים נורו למוות אלון אזולאי ובן סוטחי, אזרחים ישראליים, בבית קפה במקסיקו סיטי. המתנקשת החשודה, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33, ניסתה להימלט, אך נלכדה בבניין על ידי אנשי הביטחון. על פי החשד, שני מעורבים נוספים היו אמורים לסייע לה להימלט והצליחו לברוח תוך כדי שירו על רכב משטרה שהגיע למקום. לאחר חקירה עצרה המשטרה המקומית את מאוריציו חירם, חבר כנופיית חאליסקו, בחשד למעורבות ברצח.

בן סוטחי הורשע בשנות השמונים במעורבות בניסיון החיסול של העבריין מני אסלן. הוא הצליח להימלט מהכלא בישראל לפני 18 שנה בעזרת שוטר שסייע לו, וברח למרכז אמריקה, שם הוביל כנופיית פשע. הוא הוסגר לישראל בחזרה לפני כ-14 שנה, ולאחר שחרורו הוא שב למקסיקו - שם חוסל ביחד עם חברו אלון אזולאי.

(עדכון ראשון: 10:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully