וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי ישראלי נורה למוות בפסטיבל מוזיקה במקסיקו

29.6.2019 / 23:29

עדי ראייה אמרו לוואלה! NEWS כי חמושים הגיעו למסיבה בעיר סן לואיס ופתחו בירי. "הם החלו לירות לכל עבר. לא ידעתי אם אישאר בחיים". גופתו של דהן זוהתה על ידי הרשויות. חברו כתב לו: "הוא נהרג כשעשה את מה שאהב לעשות"

ללא קרדיט

רונן דהן, די ג'יי ישראלי בן 45 מחיפה, נהרג היום (שבת) בפסטיבל מוזיקה בעיר סן לואיס שבמרכז מקסיקו. גופתו של הדי ג'יי זוהתה על ידי הרשויות. לפי דיווחים של כלי תקשורת מקומיים, חמושים הגיעו למקום, פתחו באש וגרמו למותם של לפחות שני בני אדם ולפציעתם של כמה נוספים. הרשויות במדינה פתחו בחקירה. ממשרד החוץ נמסר כי הדיווח בבדיקה. גופתו של הדי ג'יי זוהתה.

חברו של דהן הביע צער בפייסבוק על התקרית. "הוא נהרג כשעשה את מה שהוא אהב לעשות, לנגן את המוזיקה שלו ולבדר אנשים", כתב. "הכרנו אותו במשך זמן רב והוא היה ותיק בסצנה. איזה אסון. תמיד תהיה לנו את המוזיקה שלך!".

לקריאה נוספת בנושא
שלח אותות מצוקה מהטרק: מטייל ישראלי בן 33 נהרג בצ'ילה
פורטוגל: ישראלית נהרגה ושלושה נפצעו בהתהפכות רכב
סרי לנקה: שמונה ישראלים נפגעו בתאונת דרכים

רונן דהן במסיבה ב-19 ביוני. אלקסיס אביירו, אתר רשמי
רונן דהן/אתר רשמי, אלקסיס אביירו

לואיס ארתורו, תושב מקסיקו וחברו של דהן, סיפר כי הוא "השתתף בפסטיבלים פה וניגן פה. אני מעריך אותו כל כך, אני הקשבתי למוזיקה שלו כבר תקופה ארוכה. במקסיקו הוא האחד שלי". לדבריו, "אנשים מהקרטל נכנסו לפסטיבל וירו בו. הוא היה מפיק ודי ג'יי, אח שלי חבר שלי".

אלקסיס אביירו תושב מקסיקו שהשתתף בפסטיבל סיפר לוואלה! NEWS על מראות הירי: "היינו בפסטיבל ולפתע אנשים חמושים לבושים במדי צבא מקסיקנים נכנסו למקום המסיבה, הם החלו לירות לכל עבר. רונן בדיוק תקלט באותם רגעים של האירוע, הם ירו בו ובעוד אדם. אנשים נפצעו ואז האנשים החמושים ברחו מהמקום. אנחנו זרקנו את עצמנו לרצפה, ויריות נשמעו מכל כיוון. היה פחד גדול. לא ידענו מה יכול לקרות לי, לא ידעתי אם אישאר בחיים".

מכרים מתאבלים על רונן דהן. צילום מסך
מכרים מתאבלים על רונן דהן/צילום מסך
מכרים מתאבלים על רונן דהן. צילום מסך
מכרים מתאבלים על רונן דהן/צילום מסך

(עדכון ראשון: 20:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully