וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלח אותות מצוקה מהטרק: מטייל ישראלי בן 33 נהרג בצ'ילה

17.5.2019 / 8:56

צוות חילוץ של חברת הראל נשלח למטייל שנקלע לסופת שלגים כשניסה לטפס על הר געש בשמורה מקומית. הצוות פינה אותו במצב קשה לבית החולים. היום נאלצו הרופאים בבית החולים בצ'ילה לקבוע את מותו

מטייל ישראל נהרג בצילה: בן 31 שנקלע לסופת שלגים פונה על ידי צוות חילוץ במצב קשה לבית החולים, שם נקבע מותו/צילום: טוויטר (מעריב)

מטייל ישראלי בן 33 מת היום (שישי) לאחר שנפגע במהלך טיול בטרק בשמורת קונגיגיו בצ'ילה. המטייל, שניסה לטפס על הר הגעש יאימה, שלח אותות מצוקה לווייניים באמצעות מכשיר קשר של חברת "רסקיו 1", לאחר שנקלע לסופת שלגים. עם קבלת האותות ניסה צוות חילוץ של חברת הראל ליצור איתו קשר ללא הצלחה.

בשל תנאי מזג האוויר, הוחלט לשגר אליו צוות חילוץ מיוחד מגובה במסוק אך בשל תנאי מזג האוויר לא ניתן היה להמריא. צוות חילוץ רגלי נשלח במקביל, במטרה להגיע אליו במהירות, אך נתקל בקיר שלג במרחק אווירי של קילומטר וחצי מהנקודה שבה נשלחו קריאות המצוקה, ולא ניתן היה להמשיך ולהגיע אליו. עם אור ראשון נשלח מסוק למקום.

עוד בוואלה! NEWS:
צ'ילה: שתי ישראליות נהרגו בהתהפכות סירה בדרום המדינה
נקבע מותה של ישראלית נוספת שנפצעה בהתהפכות הסירה בצ'ילה
דיווח: "סולימאני הורה למיליציות בעיראק להיערך למלחמה לפני 3 שבועות"

פארק לאומי בצ'ילה בו נהרג מטייל ישראלי במהלך טרק 
conguillio national park chile. ויקיפדיה, אתר רשמי
הפארק הלאומי בו נהרג המטייל/אתר רשמי, ויקיפדיה

המטייל חולץ ופונה במצב קשה לבית החולים, אך היום נאלצו הרופאים המקומיים לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחת המטייל, משרד החוץ וקונסול ישראל בצ'ילה מעורבים במקרה ומסייעים ככל הניתן.

יוחאי ליליאר, מפקד צוות החילוץ של חברת הביטוח הראל הסביר כי "מאחר שהמטייל נתקע בשטח הררי גבוה ומושלג, בתוואי שטח בגובה 3,200 מטר ובטמפרטורה הנושקת לאפס מעלות, הוחלט לשגר צוות חילוץ מקומי מיוחד, המיומן בחילוצים מן הסוג הזה. הצוות ניסה לחבור אליו בשעת לילה, אך בשל תנאי השטח לא ניתן היה להגיע אליו".

בפברואר נהרגו שלוש ישראליות בתאונת שיט בנהר הסראנו שבצ'ילה. דליה רונן, גלילה ביטון ודינה פורת נהרגו כשסירתן התהפכה סמוך לשמורת הטבע טורס דל פיינה. בתאונה נפצעו עוד 13 ישראלים נוספים, כולם בשנות ה-60 וה-70 לחייהם.

עוד באותו נושא

נקבע מותה של ישראלית נוספת שנפצעה בהתהפכות הסירה בצ'ילה

לכתבה המלאה
מטייל ישראלי נהרג שמורת קונגיגיו בצ'ילה. צוות החילוץ, אתר רשמי
שמורת קונגיגיו בצ'ילה, היום/אתר רשמי, צוות החילוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully