וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: ישראלית נהרגה ושלושה נפצעו בהתהפכות רכב

13.5.2019 / 1:52

משרד החוץ אישר כי ישראלית נהרגה ושלושה ישראלים נוספים נפצעו בתאונת דרכים בפורטוגל, בה התהפך הרכב שבו נסעו. הפצועים פונו לבית החולים בליסבון והקונסולית שוהה עימם ומסייעת להם. הודעה נמסרה למשפחת ההרוגה

גשר וסקו בליסבון. חיים קוזניץ, אתר רשמי
ליסבון/אתר רשמי, חיים קוזניץ

ישראלית נהרגה אתמול (ראשון) ושלושה ישראלים נוספים נפצעו בתאונת דרכים בפורטוגל, שבה התהפך כלי הרכב בו נסעו - כך נמסר ממשרד החוץ. הפצועים הועברו לבית חולים בליסבון. קונסולית ישראל בפורטוגל, הילי גל אור, שוהה עימם בבית החולים ומסייעת להם. הודעה הועברה למשפחת ההרוגה.

בתחילת החודש נמצאה גופתו של חיים ברוך, תושב תל אביב בן 31, בדרום אמריקה, לאחר 24 שעות חיפושים. בפוסט בפייסבוק אחרי היעלמותו כתבה אחותו כי בן ברוך היה בשייט על סירה שיצאה מפנמה דרך האי סאן בלאס, בדרכה לקולומביה. סיבת היעלמותו עדיין לא ידועה. קונסולית ישראל בפנמה, דנה ליפשיץ, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ סייעו בחיפושים ובהשבת המנוח ארצה.

אמו של חיים, אילנה, אמרה לוואלה! NEWS כי "הם הפליגו בסירה מפנמה לקולומביה, עצרו באי והוא לא עלה בחזרה לסירה. מצאו אותו מת שם, הוא לא הספיק לעלות. הוא בן 31, מהנדס בניין, נסע לטיול עם חבר והם נפרדו בפנמה. הוא המשיך משם עם חברים לא-ישראלים שהכיר בפנמה. בשגרירות התקשרו אלינו בלילה והבוקר אמרו שמצאו אותו. הוא היה הישראלי היחיד".

עוד בוואלה! NEWS:
כשרגע של הסחת דעת נגמר בטרגדיה: "טביעה יכולה לקרות לכל הורה"
3 שנים בכלא למרעילים וחיפושים בלי צו: ההצעה שתציל את הנשרים
הנציב רוזן: נחסמה בדיקת חשדות נגד דנינו על יחסים עם קצינה

(עדכון ראשון: 23:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully