וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרו שכולנו בוגדים": תושב קריית אתא נעצר בחשד לתקיפת עיתונאי

31.10.2019 / 9:35

בתחילת השבוע הותקף הכתב דניאל סיריוטי, שהגיע לסקר תאונת דרכים, על ידי קבוצת צעירים. בביה"ח סיפר לאחר שהותקף, כי הם "שאלו אם אני עיתונאי והתחילו לקלל ולהרביץ". לאחר מעצר החשוד הביע העיתונאי תקווה כי "שאר התוקפים יעצרו בהמשך". מעצר החשוד בתקיפה הוארך ביממה

צילום: משטרת ישראל, עריכה: שאול אדם

תושב קריית אתא בשנות ה-20 לחייו נעצר אמש (רביעי) בחשד לתקיפת עיתונאי "ישראל היום" דניאל סיריוטי בתחילת השבוע בעיר. התקיפה אירעה ביום ראשון בשעות הערב בעת שהכתב הגיע לבית משפחתה של אישה שנהרגה בתאונת דרכים שאותה סיקר. בית משפט השלום בקריות האריך את מעצרו ביממה.

החשוד, מחלוף מיכאל בן שושן, תושב קרית אתא בן 26 מכחיש את המיוחס לו וטוען כי הוא קרבן התקיפה. לטענתו, העיתונאי יצא מרכבו אחרי שכמעט נדרס על ידו ומשך בפיאותיו כדי "ללמד אותו לקח" על האופן בו הוא רוכב על אופניו בכביש. עו"ד מאור שגב ממשרד עורכי הדין דוד יפתח, המייצג אותו אמר כי בן שושן אף היה ראשון להתייצב בתחנת המשטרה להגיש תלונה אך נדחה. לבקשת וואלה! NEWS בשם התקשורת, השופט מוחמד עלי דחה את בקשת המשטרה לאסור את פרסום זהותו.

הבוקר בירך סיריוטי על מעצר החשוד ומסר כי "בשעה האחרונה התבשרתי על ידי המשטרה שנעצר חשוד ראשון בתקיפה שלי". הוא הוסיף כי "אני מקווה ששאר התוקפים יעצרו גם הם בהמשך ואני רוצה להודות למשטרת ישראל על הפעילות האינטנסיבית והחקירה המהירה". מהמשטרה נמסר כי בהתאם לצרכי החקירה, יובא הבוקר החשוד לדיון בבית המשפט השלום בקריות בבקשה להאריך את מעצרו.

כתב המשטרה של ישראל היום, דניאל סיריוטי בפתח בית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שהותקף בקריות. אתר רשמי
"אמרו שכולנו שמאלנים". העיתונאי דניאל סיריוטי בפתח בית החולים רמב"ם/אתר רשמי

לאחר התקיפה בראשית השבוע, פונה סיריוטי אל המרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה לקבלת טיפול רפואי. בעת אישפוזו סיפר כי "חבורה של כמה צעירים חרדים ישבו בקצה הרחוב. הם הבחינו שעל הרכב של יש מדבקת עיתונות. שאלו אם אני עיתונאי והתחילו לקלל. אמרו שכולנו בוגדים, כולנו שמאלנים".

הוא הוסיף כי "באותו רגע הרגשתי אגרוף לפרצוף בזמן שישבתי ברכב. יצאתי החוצה, התגודדו סביבי שישה או שבעה חבר'ה שהתחילו להרביץ לי. אחד הוציא אולר וניסה לדקור אותי בבטן". הוא סיפר כי בזמן שגונן על עצמו הוא נדקר באצבע, "השאר הרביצו לי בפנים, שברו לי שניים. הגיע מישהו עם דוקרן והם צעקו 'תדקור אותו, תדקור אותו'", הוסיף.

הוא סיפר כי לבסוף חולץ מהתקיפה על ידי עוברי אורח שהגיעו למקום במקרה, "למזלי עברו שם שני אזרחים ואחת מהם זינקה עלי ואמרה 'אם אתה רוצה לדקור אותו תצטרך לעבור דרכי קודם'".

עוד בוואלה!

מעבודה בבנק לשירות בחיזבאללה? החשודה שמעצרה הצית משבר עם ירדן

לכתבה המלאה
כתב המשטרה של ישראל היום, דניאל סיריוטי לאחר שהותקף בקריות. אתר רשמי
"התגודדו סביבי שישה או שבעה חבר'ה שהתחילו להרביץ לי", סיריוטי לאחר התקיפה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully