וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות איומים על חייה: מנהלת תיכון בדרום התפטרה אחרי 3 ימים

30.10.2019 / 19:00

במשרד החינוך ראיינו כמה מועמדים לניהול התיכון החדש של שבט אבו קווידר במועצת נווה מדבר, אך הם לא נמצאו מתאימים. ועדת איתור החליטה להביא לתיכון מנהלת מוערכת מבית ספר אחר. כבר ביום עבודתה הראשון, שמשות רכבה נופצו על ידי רעולי פנים, ולבסוף היא ויתרה על המשרה

שביתה בבית ספר יסודי בראשון לציון. ועד ההורים הארצי, אתר רשמי
המנהלת התפטרה אחרי 3 ימים/אתר רשמי, ועד ההורים הארצי

מנהלת בית ספר הנחשבת למוערכת במשרד החינוך נאלצה לעזוב את תפקידה על רקע איומים על חייה - לאחר שלושה ימים בלבד. תיכון אבו קווידר, שבמועצה האזורית נווה מדבר, נפתח השנה רק 40 ימים אחרי פתיחת שנת הלימודים.

הקמתו של התיכון עוכבה בעקבות עתירות של תנועת רגבים. בשנים האחרונות, למדו הילדים משבט אבו קווידר בתיכון אחר של חמולת אבו תלול. אולם, בעקבות קטטה קשה שבמהלכה ילד הוכה קשות ואיבד את הכרתו, החליטו במשרד החינוך להפריד בין התלמידים ולפתוח את בית הספר החדש.

במשרד החינוך ראיינו כמה מועמדים למשרת המנהל, אך הם לא נמצאו מתאימים. ועדת איתור של משרד החינוך החליטה להביא לתיכון מנהלת מוערכת מבית ספר אחר. בנוסף אליה, לבית הספר נרשמו 107 תלמידים בארבע כיתות (שתי כיתות ט' ושתית כיתות י') וגויסו כמה מורים.

משרד החינוך. תמר מצפי גלובס, אתר רשמי
משרד החינוך/אתר רשמי, תמר מצפי גלובס

גורמים המעורים במקרה סיפרו כי "כבר ביום עבודתה הראשון, בזמן שהיא בבית הספר, הגיעה ניידת משטרה ובישרה לה כי שמשות רכבה נופצו על ידי רעולי פנים". לאחר מכן, החלה המנהלת לקבל מסרים מאיימים, שבעקבותיהם נשברה והחליטה לוותר על משרת הניהול. היא חזרה ללמד בבית הספר הקודם שבו עבדה.

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר בתגובה כי "במאמץ רב ולאחר בדיקות מעמיקות, הכיר משרד החינוך בצורך להקים בית ספר תיכון סמוך לשבט אבו קווידר, במועצה האזורית נווה מדבר. משרד החינוך, בשיתוף עם המועצה הקימו בית ספר צומח לרווחת תושבי האזור. אנו מצרים על הקשיים אותם מערימים תושבי המקום, בלא הצדקה. בשיתוף רשת אורט אנו ממשיכים לפעול לאיתור מנהל מתאים ובעל כישורים הנדרשים למשרת הניהול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully