וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל המבולבל בדמעות בבית המשפט: "מבקש סליחה מהילדים ומהקהל"

29.10.2019 / 9:50

בדיון הטיעונים לעונש של כוכב הילדים ביקשה המשטרה להטיל עליו כמה חודשי עבודות שירות, בנוסף למאסר על תנאי, קנס ופסילת רישיון נהיגה. מנגד, סנגורו ביקש לבטל את הרשעתו בשימוש בקוקאין ולהסתפק בשירות למען הציבור. שם טוב התנצל: "לוקח אחריות מלאה על כל מה שעשיתי"

עריכה: אסף דרורי

בבית משפט השלום בתל אביב התקיים הבוקר (שלישי) דיון הטיעונים לעונש של כוכב הילדים יובל שם טוב (יובל המבולבל), אשר הורשע במסגרת הסדר טיעון בשישה אישומים של שימוש בקוקאין. "אני רק רוצה לנצל את הבמה הזו ולבקש סליחה מההורים שלי", אמר שם טוב בדמעות בדיון. "אני מבקש סליחה מהאישה שלי. אני רוצה לבקש סליחה מהילדים שלי ומהקהל שאני מהווה בשבילו דוגמה. אני לוקח אחריות מלאה על כל מה שעשיתי".

נציגת התביעה המשטרתית ביקשה להטיל על שם טוב כמה חודשי עבודות שירות, בנוסף למאסר על תנאי, קנס ופסילת רישיון נהיגה. מנגד, סנגורו עו"ד ירון ברזילי, ביקש לאמץ את המלצת שירות המבחן לבטל את הרשעתו של שם טוב, ולהסתפק בעונש של שעות לתועלת הציבור. הסנגור ציין את הנזק הגדול שנגרם לשם טוב ולמשפחתו מעצם פרסום הפרשה, והוסיף כי הוא נוהג להופיע באופן קבוע בפני קהילות יהודיות בארצות הברית - וכי אם יורשע לא יוכל לקבל ויזת עבודה.

יובל שם טוב המבולבל מגיע לדיון בעניינו על אחזקת סם, השלום ת"א, 29 באוקטובר 2019. צילום מסך
"רוצה לבקש סליחה מהילדים שלי ומהקהל שאני מהווה בשבילו דוגמה". שם טוב ואשתו/צילום מסך

כתב האישום המקורי נגד שם טוב, שהוגש בחודש ספטמבר שעבר, כלל שש עבירות של רכישת קוקאין לצריכה עצמית, וארבעה אישומים של רכישת קוקאין שלא לצריכה עצמית. במאי האחרון הגיע להסדר טיעון עם נציגי התביעה המשטרתית, והורשע אך ורק באישומים שנגעו לרכישת הסם לצריכה עצמית.

עוד בוואלה!

אוסטרליה: 36 שנות מאסר לצעיר שהורשע ברצח ואונס איה מסארווה

לכתבה המלאה
יובל שם טוב המבולבל מגיע לדיון בעניינו על אחזקת סם, השלום ת"א, 29 באוקטובר 2019. צילום מסך
שם טוב בבית המשפט, היום/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully