וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחברת השמות והטלפון הנייד: כך הגיעה המשטרה ליובל המבולבל

6.6.2018 / 18:40

חקירת המשטרה העלתה כי מעצרו של מאיר עלל, החשוד שעמד בראש רשת הפצת הסמים הובילה את החוקרים אל כוכב הילדים ואל מפורסמים נוספים. במהלך החקירה נתפסה מחברת הלקוחות של עלל והטלפון הנייד שלו, בהם פרטי הלקוחות. המחיר - בהתאם למעמד הלקוח ואף הגיע ל-2,000 שקל לגרם

עריכה: ניב מעוז

יובל שם טוב, כוכב הילדים המוכר בכינויו "יובל המבולבל", שילם על פי החשד אלף שקלים עבור כל גרם קוקאין שרכש לכאורה - כך עולה מחקירה שערכה משטרת לב תל אביב במהלך החודשים האחרונים. החוקרים סבורים כי שם טוב ביצע על פי החשד עשרות עסקאות במהלכן רכש את הסם.

חקירת המשטרה החלה בעקבות פעילות יזומה של ימ"ר תל אביב כנגד מאיר עלל, שנחשד שעמד בראש רשת ההפצה. החוקרים חושדים כי תחת עלל פעלה אחותו, ששימש כמנהלת הכספים של רשת הפצת הסמים. בנוסף, לעלל היה סגן שעל פי החשד היה אחראי על ההפצה וכן כמה שליחים על קטנועים שדאגו להעברתו ללקוחות.

יובל המבולבל. ניר פקין
החשד: שילם אלף שקלים לגרם. יובל שם טוב/ניר פקין

כבר בעת מעצרו של עלל, מצאו השוטרים מחברת ובה שמות לצד כתובות ומספרי הטלפון של הלקוחות, וכן כמויות הסמים שהזמינו לצד מחירים. גם מכשיר הטלפון הנייד של עלל נתפס. חקירת ההתקשרויות שביצע עלל העלתה חשד שעשרות לקוחות היו פונים באופן תדיר להזמין מנות קוקאין.

החקירה העלתה כי עלל נהג על פי החשד, לתמחר את הסמים שמכר בהתאם למעמדו של הקונה. כך, מחירו של גרם קוקאין עמד על פי החשד בין 2,000-600 שקלים - תלוי בזהות הקונה. עוד התברר כי הלקוחות בחרו בעלל ככל הנראה בשל הדיסקרטיות שהעניק להם עלל והעובדה כי הסם מגיע עד לבתיהם באמצעות השליחים.

עוד באותו נושא

יובל המבולבל נחקר בחשד לרכישת כמות גדולה של קוקאין

לכתבה המלאה
יובל שם טוב, יובל המבולבל, מגיע לביצה. ראובן קסטרו
הפרקליטות תידרש לקבל החלטה בעניינו בהמשך. יובל שם טוב/ראובן קסטרו

שם טוב זומן עוד בשבוע שעבר לחקירה במשטרת לב תל אביב. כבר בתחילת התשאול הציגו לו החוקרים את חומר החקירה שנאסף ובכלל זה מחקר התקשורת ותכולת המחברת שנתפסה. במסגרת מתן עדותו, כמו גם 40 החשודים הנוספים שנחקרו, להפליל את עלל ואת חברי הרשת שפעלו על פי החשד לצדו. באשר לשם טוב עצמו והלקוחות הנוספים - הפרקליטות תידרש להחליט כיצד לנהוג בעניינם בהמשך.

בין הלקוחות האחרים של הרשת היו ככל הנראה גם אנשי עסקים ועורכי דין. בנוסף נמצאו ברשימת הלקוחות של הרשת דוגמנית מוכרת ועיתונאי זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully