וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל המבולבל נחקר בחשד לרכישת כמות גדולה של קוקאין

6.6.2018 / 12:05

הכוכב חשוד כי רכש את הסמים מרשת שפעלה להפצת הסם ברחבי הארץ. במסגרת הפרשה נחקרו גם אנשי עסקים ועורכי דין, בחשד שרכשו גם הם את הסמים. שלושה נעצרו בחשד שהיו מעורבים בתפעול רשת הסחר, שניים מהם אח ואחות

עריכה: ניב מעוז

כוכב הילדים יובל שם טוב, המכונה יובל המבולבל, נחקר בחשד שרכש כמות גדולה של קוקאין מרשת סחר סמים שחבריה חשודים בהפצה ברחבי הארץ. בחקירתו אמר שם טוב כי היה צריך את הסם "כדי להירגע".

בין הלקוחות האחרים של הרשת היו ככל הנראה גם אנשי עסקים ועורכי דין. בנוסף נמצאו ברשימת הלקוחות של הרשת דוגמנית מוכרת ועיתונאי זר.

יובל המבולבל. ראובן קסטרו
שם טוב/ראובן קסטרו

לפני כשבועיים פשטה המשטרה על דירה ברחוב קרליבך בתל אביב ועצרה שלושה חשודים, בהם אח ואחות. מעצרו של חשוד אחד הוארך, ושני האחרים שוחררו בתנאים מגבילים. בדירה נתפסו סמים מסוג חשיש וקוקאין, וכן טלפונים סלולריים אשר על פי החשד שימשו את החשודים.

חקירת המשטרה הצביעה על אחד החשודים, בן 28 תושב תל אביב, כפי שמנהל רשת הפצת סמים. את ההזמנות ביצעו על פי החשד באמצעות הטלפון, והחשוד העביר ללקוחות באמצעות כמה בלדרים. מדובר בעשרות עסקאות סמים לקונים בכל הארץ, ובקוקאין באיכות גבוהה שמחירו כ-2,000 שקל לגרם. המשטרה הצליחה לאתר ולחקור עשרות חשודים ברכישת הסם, חלקם ביצעו מספר רב של רכישות בכמה הזדמנויות. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך בבית המשפט מעת לעת, ובכוונת המשטרה להגיש נגדו מחר (חמישי) כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully