וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח מיכל סלה: מעצר בעלה החשוד הוארך בשלושה ימים

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו הגיע לבית המשפט, אך התלונן על כאבים והוחזר למתקן הרפואי של שב"ס. הדיון התנהל בהיעדרו, במהלכו הוחלט על הארכת מעצרו רק עד ליום חמישי מאחר והארכה נוספת דורשת אישור יועמ"ש. השופט: "קיום חשד סביר אינו מוטל בספק וגם קיום עילת מעצר"

עריכה: אסף דרורי

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה בשכונת מוצא בירושלים. מלול הגיע לבית המשפט, אך פונה בחזרה למתקן הרפואי של שב"ס לאחר ששוב התלונן על פצעיו והדיון נערך בהיעדרו. מעצרו הוארך רק עד ליום חמישי בשל הצורך באישור יועמ"ש על מנת לעצור אותו מעבר ל-30 ימים.

השופט ציין כי "מדובר בתיק חמור ובו חשד לרצח, קיומו של חשד סביר אינו מוטל בספק וכך גם קיומה של עילת מעצר". עוד ציין השופט כי הבוקר הובא מלול לבית המשפט "אולם לנוכח דימום בבטנו ובהסכמת הצדדים פונה לטיפול רפואי".

לשאלת סנגורו של מלול עו"ד עידן גמליאלי, אמר נציג המשטרה בדיון כי בוצעו מעל מאה פעולות במסגרת החקירה. עוד אמר גמליאלי כי המשטרה הגישה בקשה בהולה לחיפוש בזירה אחרי שנפתחה והותר לבני המשפחה להיכנס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלול מפונה בחזרה למתקן הרפואי של שב"ס, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיון הקודם בעניינו סיפר נציג המשטרה כי מלול לא משתף פעולה עם חוקריו. לדבריו, החשוד "עוד לא מסר גרסה. יש ניסיונות חקירה, אך הוא לא משתף פעולה. טוען למצב רפואי שלא מאפשר זאת".

על פי החשד, מלול בן ה-34 רצח את סלה בדקירות סכין בדירתם בשכונת מוצא. לאחר מכן הוא פצע את עצמו באורח קשה והלך עם בתם בת השמונה חודשים לאחת השכנות בבניין, שהזעיקה עזרה. בהמשך, שוחרר מלול מבית החולים והועבר למתקן של שב"ס.

(עדכון ראשון: 11:52)

עוד בוואלה!

בדומה לפילבר: במלחמת ההישרדות - נתניהו מקריב גם את יועציו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיון נוסף בהארכת מעצרו. מלול ומיכל סלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully