וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסרב לשתף פעולה: הוארך מעצרו של החשוד ברצח אשתו במוצא

בית משפט השלום האריך בעשרה ימים את המעצר של אלירן מלול, החשוד שדקר למוות את אשתו מיכל סלה. סנגורו עידן גמליאלי שאל אם נמצאו שני בקבוקי וויסקי ריקים בזירה, המשטרה השיבה כי המידע מונח בפני בית המשפט והוסיפה כי החשוד טוען למצב רפואי שאינו מאפשר את חקירתו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) בעשרה ימים את מעצרו של אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה בשכונת מוצא בירושלים. ההארכה הייתה בהסכמת בסנגורו שהגיע להסכמה עם המשטרה. ההארכה הייתה בהסכמת בסנגורו שהגיע להסכמה עם המשטרה. החשוד נעצר בגין חשד להתעללות, רצח באכזריות מיוחדת או התעללות ושיבוש מהלכי משפט.

בדיון שאל הסנגור עידן גמליאלי האם נמצאו שני בקבוקי וויסקי ריקים בזירה, נציג המשטרה השיב כי המידע מונח בפני בית המשפט והוסיף כי מלול "עוד לא מסר גרסה. יש נסיונות חקירה, לא משתף פעולה. טוען למצב רפואי שלא מאפשר זאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכל סלה שעל פי החשד נדקרה למוות בבית על ידי בעלה אלירן מלול/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, מלול בן ה-34 רצח את סלה בדקירות סכין בדירתם בשכונת מוצא. לאחר מכן הוא פצע את עצמו באורח קשה והלך עם בתם בת השמונה חודשים לאחת השכנות בבניין, שהזעיקה עזרה. מלול אושפז במצב קשה אך בשבוע שעבר שב להכרה ומצבו מוגדר קל.

ביום שישי האחרון הוא שוחרר מבית החולים והועבר למתקן של שב"ס. בשבוע שעבר האריך בית משפט השלום בירושלים ב-11 ימים את מעצרו. הדיון נערך בהיעדרו של מלול, שאושפז בבית החולים הדסה עין כרם.

בני משפחתה של מיכל סלה הורשו ביום שלישי האחרון להיכנס לדירתה במוצא, לראשונה מאז הרצח שאירע לפני כשבועיים. עם זאת, לא אושר לקרוביה לאסוף את חפציה, אלא רק את של בתה בת השמונה חודשים. "הרוצח שלה בחיים ומסתבר שיש לו זכויות", אמרה אחותה לילי בן עמי. "נדהמתי לגלות היום שאני לא יכולה לקחת את הדברים של אחותי מהדירה 'כי צריך קודם לעדכן את הרוצח' ולכן הוצאנו היום רק את החפצים של התינוקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully