וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל מגובה 30 מטרים: צעיר בן 21 נהרג בטיול במדבר יהודה

ירחמיאל ישעיהו ברכר, תלמיד ישיבה משכונת רמות בירושלים, נפל מגובה בנחל סמאר במהלך טיול במדבר יהודה. הוא אותר כעבור שעות של חיפושים על ידי המשטרה, אנשי 669 ומסוק של חיל האוויר. בהמשך נקבע מותו. שלושה מטיילים שנפצעו קל מקבלים טיפול רפואי בשטח

צילום:דוברות משטרת ישראל, עריכה:שאול אדם

צעיר בן 21 מירושלים, ירחמיאל ישעיהו ברכר, נהרג הערב (שני) בנפילה מגובה של כ-30 מטרים במהלך טיול בנחל סמאר שבמדבר יהודה. בנוסף אליו, שלושה מטיילים שנפצעו באורח קל חולצו באמצעות חבלים ואלונקות, והם מקבלים טיפול רפואי בשטח.

ברכר אותר כשמצבו אנוש לאחר כמה שעות של סריקות שבוצעו על ידי המשטרה, יחד עם יחידת החילוץ מגילות ואנשי 669 עם מסוק של חיל האוויר. הכוחות פעלו כדי לחלץ את המטייל, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו בשטח. ברכר, תושב שכונת רמות בירושלים, עבר לפני שנה ללמוד בישיבת מיר בשכונת בית ישראל בעיר.

חילוץ מטיילים בנחל סמאר 28 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
סריקות וחיפוש אחר מטיילים בנחל סמאר שבמדבר יהודה/דוברות משטרת ישראל
ירחמיאל ישעיהו ברכר, בן 21 ותושב שכונת רמות בירושלים, שנהרג לאחר שנפל מגובה במהלך טיול בנחל במדבר יהודה. משה ויסברג - בחדרי חרדים, אתר רשמי
נפל מגובה 30 מטרים. ברכר/אתר רשמי, משה ויסברג - בחדרי חרדים

מתן מוראד, מפקד יחידת חילוץ מגילות של המשטרה, עדכן מוקדם יותר על מאמצי החילוץ ואמר כי "אנו עובדים בערוץ נחל בטיפול באירוע מורכב של בחור שנפל מגובה בטיול. כרגע אנחנו ממש גולשים למטה, לטפל בפצוע ובשלושה אנשים נוספים שיחד איתו. לפנינו עוד לילה ארוך". בהמשך, הודיעה המשטרה על מותו של המטייל שנפל: "בתום פעילות מורכבת של מתנדבי יחידת חילוץ מגילות ועין גדי בסיוע מסוק של חיל האוויר חברו הכוחות למטייל שנפל וצוות רפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום".

(עדכון ראשון: 19:46)

עוד בוואלה!

נתניהו וראש המל"ל נפגשו עם אמה של נעמה יששכר ועדכנו במגעים לשחרורה

לכתבה המלאה
חילוץ מטיילים בנחל סמאר 28 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
חילוץ המטיילים בנחל סמאר, היום/דוברות משטרת ישראל
חילוץ מטיילים בנחל סמאר 28 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
חילוץ המטיילים בנחל סמאר, היום/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully