וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו וראש המל"ל נפגשו עם אמה של נעמה יששכר ועדכנו במגעים לשחרורה

28.10.2019 / 19:23

אמה של הישראלית שנשלחה למאסר ברוסיה לאחר שנמצא חשיש בתרמילה נפגשה עם מאיר בן שבת. במהלך הפגישה, נכנס נתניהו ושוחח איתה על השיחות שקיים מול הקרמלין והממשל האמריקני בנושא המגעים לשחרורה

עריכה: עמית שמחה

המאמצים לשחרורה של נעמה יששכר - עדכונים אחרונים

  • נתניהו וראש המל"ל נפגשו עם אמה של נעמה יששכר
  • עורכי דינה החדשים של הישראלית טענו נגד פסק הדין בסרטון שפרסמו
  • ראש הממשלה ונשיא המדינה הגישו בקשה רשמית לחנינה לנשיא פוטין

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם אמה של נעמה יששכר, שנשלחה ל-7.5 שנות מאסר ברוסיה לאחר שנתפסה בנמל התעופה במוסקבה עם סמים בתרמילה. יששכר הגיעה לפגישה עם ראש המל"ל מאיר בן שבת, במהלך חלק מהפגישה נכח גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ששוחח עם האם. נתניהו עדכן את האם במגעים האחרונים לשחרורה של יששכר ובשיחות שקיים מול הקרמלין והממשל האמריקני בנושא. דבר הפגישה פורסם לראשונה ב"הארץ".

יששכר בת ה-26 נעצרה באפריל האחרון במוסקבה בגין אחזקת 9.6 גרם של חשיש שנמצאו בתרמילה, בעת שעצרה בשדה התעופה שרמייטבו בדרך חזרה ארצה מהודו. קרוביה של יששכר, שפתחו במימון המונים לכיסוי ההוצאות המשפטיות שלה, מנהלים מאבק לשחרורה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש בקשה רשמית לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין להעניק חנינה לצעירה, בשמו ובשם נשיא המדינה ראובן ריבלין. בשבוע שעבר, דנו ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין פעם נוספת באפשרות להעניק חנינה ליששכר.

נעמה יששכר, עצורה במוסקבה בחשד להברחת סמים. באדיבות המשפחה
"המטרה שלנו היא להפוך את המקרה על פיו". נעמה יששכר/באדיבות המשפחה

אמה של נעמה, יפה, הפיצה בשבוע שעבר יחד עם עורכי הדין החדשים סרטון שבו הם טוענים נגד פסק הדין המרשיע, וקוראים להשיב את הצעירה לישראל. "נעמה יששכר כלואה כאן יותר משישה חודשים", אומרת האם. "היא באה ממנטליות אחרת. היא כלואה מבלי להבין את השפה והמנטליות. אני מבקשת צדק - לשלוח אותה הביתה, לשם היא שייכת. היא לא התכוונה לעשות דבר ממה שמיוחס לה. אני מתחננת, בבקשה, תנו לה ללכת הביתה".

אלכסיי דוברינין, אחד מעורכי דינה החדשים של יששכר, אמר כי "המטרה שלנו היא להפוך את המקרה על פיו ולהראות לבית המשפט את האמת הפשוטה: פסק הדין שקיבלה נעמה יששכר אינו חוקי, אינו הגיוני ואינו צודק. ברור לכל עורך דין שהיסודות של עבירת ההברחה לא מתקיימים במקרה הזה, והברחה נעשית בנסיבות שונות לחלוטין".

עוד בוואלה!

מעצר, יצהר ויששכר

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס אשכבת נשיא בית המשפט העליון לשעבר מאיר שמגר שמוצב בניין בית המשפט העליון בירושלים. 22 באוקטובר 2019. ראובן קסטרו
עדכן את האם במגעים האחרונים לשחרורה של יששכר. נתניהו/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully