וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה יששכר בריאיון ראשון מהכלא הרוסי: "לא מאמינה שאני כזאת מפורסמת"

הישראלית הכלואה ברוסיה סיפרה לכלי תקשורת רוסי על שגרת יומה בכלא. "אני קוראת ספרים, אני כותבת מכתבים, ומתאימה את שיעורי היוגה שלי לחדר הקטן", אמרה. חברותיה לכלא סיפרו כי היא "בחורה מאוד חיובית"

עריכה: עמית שמחה

נעמה יששכר, הישראלית הכלואה ברוסיה, העניקה ראיון לכלי תקשורת רוסי, ובו סיפרה על שגרת יומה בכלא. "אני מופתעת, אני לא מאמינה שאני כזאת מפורסמת", אמרה יששכר לכתב בראיון המתפרסם היום (רביעי) בכלי התקשורת "Moskovskij Komsomolets".

"אני קוראת ספרים, אני כותבת מכתבים, אני מתאימה את שיעורי היוגה שלי לחדר הקטן", סיפרה יששכר על שיגרת יומה בתא, המכיל ארבע מיטות. לדבריה, היא מתכתבת בעיקר עם בני משפחתה החיים בארצות הברית. על פי המראיינת, יקאטרינה סנג'נבה, היא שולטת בשפה הרוסית ברמה מפתיעה.

"בעיקרון אנחנו עוזרות לה בהכל שום שאלות ושום בעיות אין לה פה, היא ראתה טלויזיה כשהיו בה חדשות על הסיפור שלה", אמרו עליה שתי חברותיה לכלא, "בחורה מאוד חיובית".

נעמה יששכר בכלא הרוסי 23 באוקטובר 2019. אתר רשמי
"בחורה חיובית". נעמה יששכר בכלא הרוסי/אתר רשמי

יששכר בת ה-26 נעצרה באפריל האחרון במוסקבה בגין אחזקת 9.6 גרם סמים שנמצאו בתרמילה, בעת שעצרה בשדה התעופה שרמייטבו בדרך חזרה ארצה מהודו. קרוביה של יששכר, שפתחו במימון המונים לכיסוי ההוצאות המשפטיות שלה, מנהלים מאבק לשחרורה. ראש הממשלה בנימין נתניהו בקשה רשמית לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין להעניק חנינה לצעירה, בשמו ובשם נשיא המדינה ראובן ריבלין.

מוקדם יותר השבוע דנו ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין פעם נוספת באפשרות להעניק חנינה ליששכר. בלשכת נתניהו אישרו את הפרטים לאחר שיועצו של פוטין לענייני חוץ, יורי אושאקוב, מסר את הדברים לסוכנות הידיעות רויטרס. טרם בקשתו הרשמית של נתניהו, ברשת RT הרוסית דווח כי פוטין ישקול להעניק חנינה ליששכר לאחר שנשיא המדינה ריבלין שיגר מכתב רשמי לפוטין, בו אמר: "נעמה שגתה במעשיה והודתה בכך ועם זאת מדובר בבחורה צעירה, ללא עבר פלילי שעונש חמור כפי שנגזר עליה ישפיע השפעה הרסנית על חייה".

ביום שבת כ-200 איש הגיעו למפגן תמיכה וסולידריות ביששכר, בכיכר הבימה בתל אביב, בסימן "מחזירים את נעמה הביתה". רוני רהב וירדן זיו, חברות של נעמה מהשירות הצבאי, הסתובבו בהפגנות עם מגאפון ווסטים זוהרים. "אין פה שום דבר שקשור לפוליטיקה, והמטרה היא לא להכעיס", הן אמרו. "המטרה היא רק להחזיר את נעמה הביתה, לעשות צדק, להעלות מודעות ולחבק את נעמה - מקרוב, מרחוק או מכל זווית אפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully