וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי פילבר על חקירת ההטרדה: "לא הוא הגיש את התלונה במשטרה"

28.10.2019 / 0:44

בשיחה עם וואלה! NEWS אמרו מקורביו של עד המדינה בתיק 4000 כי לא ידעו על קיומה של חקירה במשטרה על הטרדתו. "מהיכרותי עם האיש, אני מעריך שלא הוא הגיש את התלונה", הוסיף מקורב. בצעד חריג נלקח מכשיר הסלולארי של עופר גולן דובר משפחת נתניהו

המשטרה חוקרת חשד לפיו בכירים במטה הליכוד היו מוערבים בהטרדת עד המדינה שלמה פילבר/עריכה: עמית שמחה

חקירת הטרדת פילבר - כל הפרטים:

  • מקורבי פילבר על חקירת ההטרדה: "לא הוא הגיש את התלונה במשטרה"
  • פעילי ליכוד הטרידו את עד המדינה פילבר מחוץ לביתו
  • דובר משפ' נתניהו עופר גולן נחקר בחשד למעורבות בהטרדה
  • דובר רה"מ יונתן אוריך צפוי להיחקר בימים הקרובים
  • נתניהו: הרדיפה לא נפסקת לרגע

מקורביו של עד המדינה בתיק 4000 שלמה (מומו) פילבר מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, אמרו הערב (ראשון) בשיחה עם וואלה! NEWS כי לא ידעו על קיומה של חקירה במשטרה על הטרדתו. בנוסף, הבהיר אחד מהמקורבים אל פילבר כי "מהיכרותי עם האיש, אני מעריך שלא הוא הגיש את התלונה במשטרה".

החקירה החלה לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הגיעו כמה מפגינים מתחת לביתו של עד המדינה פילבר עם רמקולים, ממנו עלו הקריאות: "מומו פילבר, מה הם עשו לך ששיקרת נגד ראש הממשלה?". הפעילים השמיעו ברמקולים בקולי קולות קטע מראיון שנתן פילבר לתקשורת לפני שחתם על הסכם עד המדינה, ובו אמר כי אישר את מיזוג בזק-יס לפי הנהלים וחוות הדעת המקצועיות.

שלמה פילבר בחקירה, 21 בפברואר 2018. מוטי מלרוד, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
עד המדינה פילבר/מערכת וואלה! NEWS, מוטי מלרוד, הארץ

במשטרה סירבו הערב לענות לשאלת וואלה! NEWS ללהב 433 האם פילבר הוא זה שהגיש את התלונה במשטרה או שהייתה זו תלונה מצד הפרקליטות. במהלך חקירתו במשטרה, בצעד חריג נלקח הטלפון האישי של עופר גולן, דובר משפחת נתניהו. גם דובר ראש הממשלה יונתן אוריך יזומן בקרוב לחקירה.

גורמים בסביבתו של ראש הממשלה תהו מדוע חודשיים אחרי התקרית נפתחת חקירה בנושא. מטעם ראש הממשלה נמסר כי חקירת סביבתו של נתניהו הינה שערוריה. לדבריו, "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשלה להיאבק בדעת הקהל מול שיטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו".

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, אף קרא לציבור לצאת לרחובות בעקבות מעצר הבכירים במטה. "משטרת ישראל, בהוראת הפרקליטות, החרימה את כל הפלאפונים של כל העוזרים הבכירים של רוה"מ, בגלל שמאשימים אותם שהקימו דוכן ברסלב הומוריסטי מתחת לבית של מומו פילבר והחונטה אומרת שזה 'הטרדת עד'", כתב בטוויטר. "זהו אין פאנץ'. אנחנו מדינה דיקטטורית באופן סופי. צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור", הוסיף נתניהו.

עוד בוואלה!

המידע מהאישה שהוביל לאיתורו: פרטים חדשים על מבצע חיסול אל-בגדאדי

לכתבה המלאה
עופר גולן מנהל הקמפיין של הליכוד ודובר משפחת נתניהו, 3 באפריל 2019. דניאל בר-און, אתר רשמי
במהלך החקירה נלקח הטלפון האישי שלו. גולן/אתר רשמי, דניאל בר-און
יונתן אוריך בדיון בועדת הכנסת בעתירת כחול לבן בעניין הבוטים, השופט מלצר, 3 באפריל 2019. ערוץ הכנסת
צפוי להיחקר בימים הקרובים. אוריך/ערוץ הכנסת

פילבר, שנחשב במשך שנים לאחד מיועציו הבכירים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, חתם על הסכם עם המדינה בתיק 4000, המכונה פרשת "בזק-וואלה". מעורבותו של פילבר בפרשה באה לאחר הבחירות הקודמות, אז מינה אותו נתניהו למנכ"ל משרד התקשורת, שם על פי החשד, סייע לקדם מדיניות שמקלה עם בזק. במסגרת ההסכם עמו, מסר פילבר מידע נגד נתניהו ושאול אלוביץ', ובתמורה הוסכם להעמידו לדין משמעתי בלבד.

(עדכון ראשון: 20:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully