וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד במשטרה: בכירים במטה הליכוד היו מעורבים בהטרדת שלמה פילבר

27.10.2019 / 19:20

דובר משפחת נתניהו עופר גולן נחקר בחשד למעורבות בהטרדת עד המדינה בתיק 4000 על ידי פעילי המפלגה. זאת לאחר שבחודש אוגוסט הגיעו כמה מפגינים מתחת לביתו של פילבר והשמיעו ברמקולים הקלטות מתוך ראיון שנתן. נתניהו: הרדיפה לא נפסקת לרגע

המשטרה חוקרת חשד לפיו בכירים במטה הליכוד היו מוערבים בהטרדת עד המדינה שלמה פילבר/עריכה: עמית שמחה

הטרדת שלמה פילבר - כל הפרטים

  • פעילי ליכוד הטרידו את עד המדינה פילבר מחוץ לביתו
  • דובר משפ' נתניהו עופר גולן נחקר בחשד למעורבות בהטרדה
  • דובר רה"מ יונתן אוריך צפוי להיחקר בימים הקרובים
  • נתניהו: הרדיפה לא נפסקת לרגע

דובר משפחת נתניהו עופר גולן נחקר היום (ראשון) במשטרה בחשד למעורבות בהטרדת עד המדינה בתיק 4000, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר. גם דובר ראש הממשלה יונתן אוריך יזומן בקרוב לחקירה.

זאת לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הגיעו כמה מפגינים מתחת לביתו של עד המדינה פילבר עם רמקולים, ממנו עלו הקריאות: "מומו פילבר, מה הם עשו לך ששיקרת נגד ראש הממשלה?". הפעילים השמיעו ברמקולים בקולי קולות קטע מראיון שנתן פילבר לתקשורת לפני שחתם על הסכם עד המדינה, ובו אמר כי אישר את מיזוג בזק-יס לפי הנהלים וחוות הדעת המקצועיות. בהמשך הגיש פילבר תלונה במשטרה ומאז החלה חקירה במסגרתה ניסו השוטרים להבין מי הפעיל את אותם הפעילים.

מטעם ראש הממשלה נמסר כי מדובר בשערוריה. לדבריהם, "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשלה להיאבק בדעת הקהל מול שיטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו".

שלמה פילבר בחקירה, 21 בפברואר 2018. מוטי מלרוד, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
הוטרד בביתו. פילבר/מערכת וואלה! NEWS, מוטי מלרוד, הארץ

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, ובהמשך לפניות כתבים ועל מנת להעמיד דברים על דיוקם, נאשר כי בימים האחרונים פתחה היחידה החוקרת בחקירה בחשד להטרדת עד. החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה".

פילבר, שנחשב במשך שנים לאחד מיועציו הבכירים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, חתם על הסכם עם המדינה בתיק 4000, המכונה פרשת "בזק-וואלה". מעורבותו של פילבר בפרשה באה לאחר הבחירות הקודמות, אז מינה אותו נתניהו למנכ"ל משרד התקשורת, שם על פי החשד, סייע לקדם מדיניות שמקלה עם בזק. במסגרת ההסכם עמו, מסר פילבר מידע נגד נתניהו ושאול אלוביץ', ובתמורה הוסכם להעמידו לדין משמעתי בלבד.

(עדכון ראשון: 18:41)

עוד בוואלה!

לראשונה מאז העברת המנדט: החלה פגישת נתניהו וגנץ בקריה

לכתבה המלאה
עופר גולן מנהל הקמפיין של הליכוד ודובר משפחת נתניהו, 3 באפריל 2019. דניאל בר-און, אתר רשמי
נחקר במשטרה. עופר גולן/אתר רשמי, דניאל בר-און
יונתן אוריך יועץ הליכוד, עו"ד אבי הלוי בדיון בועדת הבחירות, 12 בספטמבר 2019. צילום מסך
צפוי להיחקר בימים הקרובים. אוריך/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully