וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכולה לנשום": הודעתה האחרונה של אחת מקורבנות המשאית בבריטניה

משפחתה של אחת מ-39 ההרוגים, שנמצאו במשאית הקירור ממזרח ללונדון, שיתפה את ההתקשרות האחרונה שלה. "המסע שלי לארץ זרה נכשל, אני גוססת", כתבה פאם טי טרה מיי בת ה-26. המשטרה המקומית עצרה שלושה חשודים נוספים מצפון אירלנד במעורבות בפרשה שזעזעה את הממלכה

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

החל זיהויים של 39 הקורבנות שנמצאו במשאית קירור כ-32 ק"מ ממזרח ללונדון ביום שלישי האחרון, והיום (שישי) נמצא כי לפחות שישה מתוכם היו אזרחים ויאטנמיים. משפחתה של פאם טי טרה מיי בת ה-26 חושדת כי הייתה אחת ההרוגות שנמצאו במכולה. לדברי המשפחה, הם לא שמעו ממנה מאז ההודעה ששלחה ביום שלישי, בה נכתב כי היא אינה יכולה לנשום.

אחיה של טרה מיי, פאם נוק טואן, אמר כי משפחתה העבירה למבריחים חלק מהתשלום עבור העברתה לבריטניה, שעמד על 30 אלף פאונד. אך המבריחים החזירו ככל הנראה חלק מהסכום ששולם. כמו כן, המיקום האחרון של טרה מיי שנודע למשפחתה היה בלגיה, מה שתואם את הדרך שעברה המשאית בה נמצאו הגופות מזיברוג שבבלגיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המסע שלי לארץ זרה נכשל". פאם טי טרה מיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההודעה האחרונה שהתקבלה מטרה מיי נשלחה בשעה 22:30, שעתיים אחרי שהגיעה המשאית לטרמינל ממזרח ללונדון. משפחתה שיתפה את הההודעה ששלחה להוריה שבה כתבה: "אני ממש ממש מצטערת, אמא, אבא, המסע שלי לארץ זרה נכשל. אני גוססת, אני לא יכולה לנשום. אני אהבתי אתכם מאוד, אימא ואבא, אני מאוד מצטערת, אימא".

אחיה תיאר את מסעה של טרה מיי לבריטניה שהתחיל ב-3 באוקטובר מסין. הוא סיפר כי היא אמרה למשפחתה לא ליצור איתה קשר, מכיוון שהמארגנים לא הרשו לה לקבל שיחות טלפון. "היא התקשרה אלינו כשהיא הגיע לכל היעדים בדרך", תיאר נוק טואן. "הניסיון הראשון שהיא עשתה לחצות את הגבול לבריטניה היה ב-19 באוקטובר אבל היא נתפסה ונשלחה חזרה, אני לא בטוח מאיזה נמל".

במשאית נמצאו 30 גברים ונער אחד ותשע נשים. המאמצים לזהותם נמשכים ומשגרירות ויאטנם נמסר כי היא נמצאת בקשר עם הרשויות בבריטניה. בין הקורבנות זוהו ככל הנראה גם אזרחים סיניים. משגרירות סין בלונדון נמסר כי היא עצובה למשמע הידיעות. "אנחנו קוראים בלב כבד את הדיווחים על מותם של 39 איש באסקס, אנגליה".

עוד בוואלה!

עוד לפני פוטין, נשיא אוקראינה הבין שהצרה הגדולה שלו היא טראמפ 

לכתבה המלאה
משאית שבה נמצאו 39 גופות, ממזרח ללונדון, בריטניה, 23 באוקטובר 2019. רויטרס
"אני גוססת, אני לא יכולה לנשום". המשאית בה נמצאו הגופות/רויטרס

משטרת בריטניה פשטה אמש על שתי כתובות בצפון אירלנד, במסגרת חקירת האירוע ועצרה את הנהג, מו רובינסון בן 25 מצפון אירלנד, בחשד לרצח, והוא עדיין נחקר. בנוסף אליו, נעצרו עוד שלושה חשודים נוספים במעורבות בפרשה, אף הם מצפון אירלנד.

המשטרה אמרה כי המשאית הגיעה לאסקס אחרי שיצאה מזיברוז', בלגיה, והגופות נמצאו בשעה 1:40. ככל הנראה, החלק הקדמי של המשאית יוצר באירלנד. לא ברור באיזה שלב הוכנסו הקורבנות למשאית, ואם זה קרה בבלגיה. הטמפרטורות במשאיות קירור עשויות להגיע ל-25- מעלות. בלגיה הודיעה על פתיחת חקירה משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully