וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתקע עם רכבו ויצא להזעיק עזרה: צעיר בן 24 נהרג באיילון

25.10.2019 / 11:15

מפרטים ראשונים עולה כי הצעיר עבר תאונה עצמית עם רכבו ויצא להזעיק עזרה, אך אז נפגע מרכב, שבו נסע זוג בדרך לצילומי החתונה שלו, בין מחלף חוף השרון למחלף שמריהו מזרח. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: מדא

נחמן יוסף מרקוביץ', צעיר בן 24 מבית שמש, נהרג היום (שישי) מפגיעת רכב בנתיבי איילון לכיוון צפון. התאונה אירעה בין מחלף חוף השרון למחלף שמריהו מזרח. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הצעיר עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים וקבע את מותו. בוחני תנועה של המשטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. מרקוביץ' הותיר אחריו אלמנה ושני ילדים ויובא היום למנוחות בהר המנוחות בירושלים.

תחילה סברו במד"א כי מדובר בתאונת פגע וברח, זאת בעקבות עדויות בזירה לפיהן רכב חולף דרס למוות את הצעיר. אולם חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי על הרכב החשוד כפוגע, בו נסעו זוג בדרך לצילומי החתונה שלהם, אין סימני פגיעה, ולכן נבדקת האפשרות כי הצעיר מת מפצעיו בתאונה עצמית שביצע קודם לכן.

פרמדיק מד"א אלעד דרעי סיפר: "על הנתיב הימני של הכביש שכב הפצוע, גבר בשנות ה-20 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מנתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני משטרת ישראל עולה כי בכל שנה מתרחשות בממוצע 63 תאונות דרכים בשולי הכביש שבהן נפגעים 120 בני אדם בממוצע, שישה נהרגים ו-21 נפצעים קשה.

נחמן יוסף מרקוביץ' מבית שמש שנהרג בתאונת דרכים בנתיבי איילון. אתר רשמי
הותיר אחריו אישה ושני ילדים. נחמן יוסף מרקוביץ'/אתר רשמי

מוקדם יותר השבוע נקבע מותה של יעל גולדשטיין בת השש, שנפגעה קשה מרכב שטח בעת שרכבה על קורקינט במושב אמונים שבבאר טוביה. התאונה אירעה ביום שישי שעבר, לאחריה פונתה הילדה לבית החולים איכילוב בתל אביב וביום שלישי מתה מפצעיה.

(עדכון ראשון: 09:11)

עוד בוואלה!

סוף שבוע סוער: צפי לאירוע גשם חריג בעוצמתו; חשש משיטפונות והצפות

לכתבה המלאה
צעיר בן 25 נהרג מפגיעת רכב חולף בכביש 20 ממחלף חוף השרון לכיוון מחלף שמריהו לצפון. מד"א
זירת התאונה, הבוקר/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully