וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בת ה-6 רכבה על קורקינט ונהרגה בתאונה: "ילדה שכולה חיוך ושמחה"

22.10.2019 / 23:00

יעל גולדשטיין רכבה ביום שישי האחרון על קורקינט במושב אמונים בבאר טוביה ונפצעה קשה מפגיעת רכב שטח. היא פונתה לטיפול בבית החולים, ומתה מפצעיה כעבור כמה ימים. "נסיעה קטנה על קורקינט הפכה לאסון גדול, המשפחה איבדה ילדה זהב", ספד ראש המועצה. חקירת התאונה נמשכת

הקורקינט של יעל גולדשטיין בת ה-6 שנהרגה בתאונת הדרכים שארעה ביום שישי האחרון במושב שבתחומי מועצה אזורית באר טוביה ומתה מפצעיה היום. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"נסיעה קטנה על קורקינט הפכה לאסון גדול". הקורקינט לאחר התאונה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

יעל גולדשטיין בת השש, שנפצעה קשה מרכב שטח בעת שרכבה על קורקינט במושב אמונים שבבאר טוביה, מתה הערב (שלישי) מפצעיה בבית החולים איכילוב שבתל אביב. בוחני תאונות הדרכים ממשיכים בחקירת נסיבות התאונה, שאירעה ביום שישי האחרון.

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, אמר כי הוא הצטער לשמוע על מותה. "תאונות הדרכים הקשות הן מחלה שאנו צריכים לטפל בהן בצורה רצינית ומעשית", אמר. "ליבי עם משפחת גולדשטיין היקרה שאיבדה ילדה זהב שכולה חיוך ושמחה. נסיעה קטנה על קורקינט הפכה לאסון גדול למועצה גדולה ואנו נעשה ככל שביכולתנו לעזור ולתמוך במשפחה. בשמי ובשם המועצה, נבחריה ועובדיה אנו שולחים תנחומים למשפחה".

הקורקינט של יעל גולדשטיין בת ה-6 שנהרגה בתאונת הדרכים שארעה ביום שישי האחרון במושב שבתחומי מועצה אזורית באר טוביה ומתה מפצעיה היום. דוברות המשטרה, אתר רשמי
יעל נפגעה מרכב שטח בבאר טוביה. הקורקינט לאחר התאונה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

במחוז הדרום במשרד החינוך הודיעו כי יופעלו צוותים בבית הספר שבו למדה גולדשטיין. "צוות חינוכי נרחב וכן פסיכולוגים ויועצים יתגברו את בית הספר בימים הקרובים ויקיימו שיח עם התלמידים לאוורור רגשות ובנושא בטיחות בדרכים", נמסר. "משרד החינוך, בשיתוף עם המועצה האזורית, יעניק להוריה ולאחיה את התמיכה הנדרשת".

לפי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, מתחילת השנה נהרגו 53 ילדים בתאונות דרכים, מתוכם ארבעה רוכבי אופנים וקורקינטים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, אמרה כי "הלב נשבר לשמוע על בת שש שנהרגה בעת רכיבה על קורקינט. ילדים אינם מבוגרים קטנים, הם אינם מכירים היטב את חוקי התנועה ואינם יודעים לזהות סכנה בזמן".

סילבינגר הוסיפה כי "באחריות הנהגים להיות מודעים לנוכחות הילדים בדרך, בין אם הם הולכי רגל או רוכבים על אופנים או קורקינט, ולשמור על בטיחותם. אנו שבים ומזכירים כי חבישת קסדה בכל רכיבה יכולה לצמצם בשיעור של כ-90% את הסיכון לפגיעת ראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully