וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בעכו: גבר בן 36 נורה למוות, החשודים נמלטו

24.10.2019 / 21:11

תייסיר סאלם, אב לשלושה מעכו, נורה בדרך הארבעה בעיר ופונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשמצבו קשה. בהמשך, נקבע מותו. בתיעוד מהזירה נראים רעולי פנים יוצאים מרכב בנשקים שלופים, יורים ונמלטים מהמקום. המשטרה פתחה בסריקות. מדובר בחיסול השני בעכו בחודש האחרון

אתר רשמי

חיסול בעכו - כל הפרטים:

  • גבר נורה בדרך הארבעה בעכו; הוא פונה לבית החולים, שם נקבע מותו
  • ההרוג: תייסיר סאלם, אב לשלושה בן 36 ותושב העיר
  • החשודים בירי נמלטו, המשטרה פתחה בסריקות אחריהם
  • מחאת החברה הערבית נגד הפשיעה תימשך ביום ראשון בירושלים

תושב עכו, תייסיר סאלם, נורה למוות היום (חמישי) בדרך הארבעה בעיר. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי בשטח ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשמצבו קשה. בהמשך מותו של סאלם, אב לשלושה בן 36, נקבע בבית החולים. ככל הנראה מדובר בחיסול.

החשודים בירי נמלטו מהמקום. המשטרה הודיעה כי היא "פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. נסיבות האירוע והרקע בבדיקה". בהמשך הודיעה המשטרה כי מותו של סאלם נקבע בבית החולים ו"חקירת המשטרה נמשכת".

בתיעוד ממצלמות האבטחה הסמוכות לזירה נראה רכב עוצר במקום, ממנו יוצאים שני רעולי פנים עם נשקים שלופים. אחד מהם ככל הנראה יורה לפני שנוצרת המולה במקום, ועוברי האורח נראים כשהם רצים משם. כעבור רגעים ספורים, רעולי הפנים שבים לרכב, שנמלט מהזירה.

תייסיר סאלם תודב ההרוג מהחיסול בעכו 24 באוקטובר 2019. אתר רשמי
בן 36, אב לשלושה. סאלם/אתר רשמי
זירת ניסיון החיסול בעכו 24 באפריל 2019. אתר רשמי
זירת הירי בעכו, היום/אתר רשמי

חובש רפואת חירום במד"א פיראס רייס, ופרמדיק מד"א מיכאל בביונשיב, סיפרו כי "במקום הייתה המולה רבה. גבר כבן 36 שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל ממספר מפצעי ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים והתחלנו בפינוי מהיר לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי שכלל חבישות, מתן נוזלים ומשככי כאבים".

הירי בעכו מצטרף לחשד לניסיון חיסול של גבר בן 30, שהתרחש בשבוע שעבר בנשר. הגבר נפצע בפיצוץ שאירע סמוך לגן משחקים ומתחם של בתי ספר וגנים ברחוב הדוכיפת, ופונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי מדובר ככל הנראה בעבריין המזוהה עם ארגון פשיעה מוכר ומתגורר באזור. לפי המשטרה, הוא היה אמור להיות במעצר בית בעת הפיצוץ.

עוד בוואלה!

ברקע הקיפאון הפוליטי: הרמטכ"ל מציג תוכנית רב-שנתית שאפתנית לצה"ל

לכתבה המלאה

"למשטרה אין תשובות"

מדובר בחיסול השני בעכו בחודש האחרון. לפני חודש מוחמד טבראני, בן 22, נורה למוות סמוך למגדלור בעיר העתיקה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. לאחר שמותו, עשרות גברים ממשפחתו ומחבריו של טבראני התפרעו עם המאבטחים בבית החולים בנהריה, לשם הובאה גופתו.

זירת ניסיון החיסול בעכו 24 באפריל 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי בעכו/דוברות משטרת ישראל

בחברה הערבית מוחים בשבועות האחרונים נגד אוזלת היד של הרשויות אל מול הפשיעה הגואה. באחד מצעדי המחאה האחרונים, ועדת המעקב העליונה לענייני הציבור הערבי קיימה ביום שלישי הפגנה מול מטה המחוז הצפוני של המשטרה בנצרת, שאליה הובאו 75 ארונות עטופי שחורים, כמספר הנרצחים בחברה הערבית מאז תחילת השנה. ביום ראשון הקרוב תקיים ועדת המעקב מאהל מחאה בקריית הממשלה בירושלים.

ח"כ עאידה תומא-סלימאן (הרשימה המשותפת) אמרה: "רצח שלישי בעכו בחודשים האחרונים. אדם נורה באור יום, ברחוב הראשי של העיר. כנופיות הפשיעה משליטות פחד וחרדה על כל האזרחים. ולמשטרה אין תשובות. תארו לכם מצב כזה בגבעתיים. האם הרצח היה עובר בשקט? או שזה היה כותרת ראשית בכל העיתונים?".

(עדכון ראשון: 17:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully