וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש משיבושים באספקת החשמל: התחזית המלאה לסוף השבוע הסוער

24.10.2019 / 17:11

מזג האוויר צפוי להפוך להיות חורפי לקראת שישי ושבת, במהלכם יירדו גשמים מצפון הארץ ועד לדרומה, המלווים בסופות רעמים, ברד וייתכן שגם הצפות. חברת החשמל תגברה את צוותי העבודה ומרכזי השירות. בשירות המטאורולוגי מרגיעים: "לא כל המדינה תחוש בסערה, ודאי לא בבת אחת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפי לממטרים מקומיים. מזג אוויר גשום ביקנעם, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקראת סוף השבוע הגשום, מזג האוויר היום (חמישי) נותר בהיר עד מעונן חלקית, אך הלילה ייתכן גשם מקומי מלווה בסופות רעמים יחידות במישור החוף. מחר יוסיף להיות מעונן חלקית, ומשעות הצהריים ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ובהרי המרכז. בנוסף לכך, יהיה חשש קל משיטפונות במדבר יהודה ובים המלח.

מזג האוויר הסוער יימשך גם ביום שבת, במהלכו יירדו ממטרים מקומיים, מלווים בסופות רעמים ואף בברד, בעיקר במרכז הארץ ובדרומה. כמו כן, ינשבו רוחות חזקות, וגם ביום זה קיים חשש קל משיטפונות ומהצפות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גשם בין יקנעם לטבעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע הבא ייפתח ביום ראשון עם גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה, והטמפרטורות יהיו רגילות לעונה. גם ביום שני צפוי גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה, אך תחול התקררות קלה.

עוד בוואלה!

מנהיג הפורשים מחסידות גור הוקלט: "לא מאמין באדמו"ר"

לכתבה המלאה

"החורף נותן התראה שהוא מתקרב"

חברת החשמל הודיעה כי היא ערוכה למזג האוויר הסוער בסוף השבוע, לאחר שצוותי העבודה בשטח ומרכזי השירות תוגברו, לצד הכנתם מראש של גנרטורים, במות הרמה ומנופים. בחברה הדגישו כי "אין אפס הפרעות ונזקים ברשת החשמל" וכי בשל גשמים, סופות ברקים, ברד ורוחות חזקות, יש צפי לנזקים ברשת החשמל ולהפרעות באספקה, וזאת, על אף ההיערכות הנרחבת.

ברד שירד בקיבוץ יהל בערבה, 23 באוקטובר 2019. אתר רשמי
עדיין עונת מעבר. ברד בקיבוץ יהל, אתמול/אתר רשמי

הסימנים הראשונים לחורף מגיעים עם המעבר לשעון חורף. בלילה שבין שבת 26 באוקטבור ליום ראשון 27 באוקטובר, ייכנס שעון החורף לתוקפו, ובשעה 2:00 יוזז השעון כשעה לאחור. אנה פבלוב, החזאית התורנית בשירות המטאורולוגי, אמרה לוואלה! NEWS כי "עדיין עונת מעבר, אבל החורף נותן לנו התראה שהוא מתקרב".

פבלוב הוסיפה כי "צריך להיזהר בשל התראות על הצפות ושטפונות. אבל, לא כל המדינה תחוש בסערה, בוודאי לא בבת אחת. במקום אחד ייתכן שיירד גשם ובאזור אחר ממש באותו זמן יכול להיות שייהנו משמש זורחת. כל זה טיפה חריג, אבל לא כל המודלים שלנו מסכימים זה עם זה ואנחנו ממשיכים ללמוד את הנתונים ולעקוב".

שיטפונות מהגשם בצפת. 21 באוקטובר 2019.. עיריית צפת, אתר רשמי
גשם בצפת/אתר רשמי, עיריית צפת

מידות החום הצפויות הלילה ומחר: בירושלים מ-15 מעלות בשעות הלילה עד 23 מעלות מחר, בתל אביב 19 מעלות עד 27, בחיפה 18 מעלות עד 26, צפת 13-22, בקצרין 16-27, בטבריה 20-31, בנצרת 18-27, בעפולה 16-28, בבית שאן 18-30, בלוד 18-28, באשדוד 20-27, בעין גדי 25-31, בבאר שבע 15-28, במצפה רמון 13-23 ובאילת 21 מעלות הלילה עד 30 מעלות מחר.

(עדכון ראשון: 16:57)

ברק בירושלים, 14 באוקטובר 2019. רוני כנפו
הגשם יהיה מלווה בסופות רעמים יחידות. ברק בירושלים, החודש/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully