וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד להזנחה והתעללות באשקלון: התינוקת הלכה לעולמה

23.10.2019 / 11:32

התינוקת, בת עשרה חודשים, סבלה על פי החשד ממסכת התעללות ממושכת מצד בן הזוג של אמה. בעקבות מותה, שונה סעיף החשד בפרשה לעבירת גרימת מוות. בית המשפט הורה לשב"ס ללוות את האם, הנמצאת במעצר, אל המכון לרפואה משפטית כדי להיפרד מבתה לפני נתיחת הגופה, בהתאם לבקשתה

צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

החשד להזנחה באשקלון - כל הכותרות

  • התינוקת שאושפזה בבית החולים סורוקה הלכה לעולמה הבוקר
  • בעקבות מות התינוקת, שונה סעיף החשדות בפרשה לעבירת גרימת מוות
  • המשטרה חושדת שהתינוקת סבלה ממסכת של התעללות
  • מעצר האם ובן זוגה הוארך אתמול בבית משפט השלום בעיר
  • בית המשפט אישר לאם להיפרד מבתה במכון לרפואה משפטית

התינוקת בת העשרה חודשים מאשקלון, אשר על פי החשד סבלה מהזנחה והתעללות, הלכה לעולמה הבוקר (רביעי) - כך נמסר מבית החולים סורוקה בבאר שבע. "אנחנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מבית החולים.

בעקבות מותה של התינוקת, שונה סעיף החשד בפרשה לעבירת גרימת מוות. בית המשפט הורה לשב"ס ללוות את האם, הנמצאת במעצר, אל המכון לרפואה משפטית כדי להיפרד מבתה לפני נתיחת הגופה, בהתאם לבקשת של האם. היא ביקשה גם לצאת להלווייתה של התינוקת.

סנגורה של האם עו"ד יעקב פלומו מסר לוואלה! NEWS בעקבות מות התינוקת כי "מרשתי מצוייה במצב רגשי ונפשי קשה ביותר". הווא הוסיף כי אין לחשודה קשר למעשה כי לא נכחה בבית. "מדובר באירוע טרגי שאין לה כל קשר אליו שכן אין מחלוקת כי לא נכחה בבית". לדבריו, "ישנו מעורב אחר שמסר גרסה במשטרה לפיה הוא אחראי למנגנון החבלה של התינוקת. בית המשפט אתמול סבר כי יש מקום לשחרר אותה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבניין בו אותרה התינוקת. למצולמים אין קשר לכתבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול בית משפט השלום באשקלון האריך בחמישה ימים את מעצר בן זוגה של האם, דיאז עביד, החשוד בהתעללות ובתקיפה בתינוקת. כמו כן, מעצרה של האם הוארך ביומיים, וכך גם מעצרו של אדם נוסף, החשוד שהסיע את בן הזוג תמורת כסף, תוך התעלמות מהעבירה שביצע. אביה הביולוגי של התינוקת שוחרר אתמול ממעצר.

נציג המשטרה בדיון טען כי ככל הנראה מדובר במסכת התעללות ממושכת מצד עביד, שוהה בלתי חוקי, החשוד גם כי תקף את האם כמה פעמים. עביד התגורר בחודשים האחרונים עם האם בדירתה באשקלון. לטענתו, הוא נפל וכתוצאה מכך נפלה התינוקת, שסובלת משברים בגולגולת. עם זאת, במשטרה חושדים כי הוא הכה את התינוקות כי כעס שהאם יצאה מהבית.

סנגורה של האם, החשודה אף היא בעבירות של התעללות ותקיפה, אמר כי "יש הסכמה שהיא לא הייתה בבית בזמן שזה קרה ויש הסכמה שהיא השאירה את התינוקת בידי אדם מבוגר. ברגע שהתקשרו לספר לה על האירוע היא ישר יצאה אל התינוקת וטיפלה בה". אביה הביולוגי של התינוקת שוחרר אתמול ממעצר.

(עדכון: 09:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully