וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגור רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר ראדה: "נגיש מחר בקשה למשפט חוזר"

22.10.2019 / 15:18

זדורוב, שהורשע לפני תשע שנים ברצח תאיר ראדה בבית הספר בקצרין, עשוי להתייצב שוב בבית המשפט כשיגיש ערעור לעליון. בשנה שעברה חלה התפתחות משמעותית בחקירה לאחר שאחת השערות שנמצאו בזירת הרצח זוהתה כמתאימה לפרופיל הגנטי של א"ח, בן זוגה של א"ק, שנחקרה בעבר בפרשה

צילום: ניב אהרונסון, משרד הבריאות ואלי אשכנזי

עו"ד ירום הלוי, סנגורו של רומן זדורוב, יגיש מחר (רביעי) לבית המשפט העליון בקשה למשפט חוזר. זאת לאחר שבשנה שעברה חלה התפתחות משמעותית בחקירת רצח תאיר ראדה בעקבות בדיקות שבוצעו בשערות שנמצאו בזירת הרצח. אחת מההשערות זוהתה כמתאימה לפרופיל הגנטי של א"ח, בן זוגה לשעבר של האישה המכונה א"ק, שנחקרה בעבר בפרשה. הבדיקה נערכה לבקשתו של עו"ד הלוי, הסבור כי הממצאים שהתגלו יש בהם כדי להורות על משפט חוזר לזדורוב וקרא "לשחרר את רומן לאלתר".

אשתו של זדורוב, אולגה, אמרה לוואלה! NEWS בשנה שעברה כי "אנשי החוק לא רוצים לחזור בהם ולשחרר את בעלי אפילו כשמגיעה ראיה כזאת. כולם חיכו לזה. תסתכלו בראי ותודו ותסכימו שהייתה טעות ותשחררו את בעלי".

רומן זדורוב החשוד ברצח תאיר ראדה בהכרעת דין, ביהמ"ש המחוזי נצרת. פברואר 2014. ערן גילווארג
סנגורו צפוי לבקש משפט חוזר. זדורוב/ערן גילווארג

אולגה תיארה כי שוחחה עם בעלה אחר פרסום הממצאים ותיארה כי הוא נסער ומתרגש מהדברים ואף זוכה לברכות מאסירים אחרים על כך שישתחרר. "אסירים אומרים לו אתה הולך הביתה. אז למה בגלל כמה אנשים שלא מסכימים להרפות ולהודות אנחנו בני אדם קרתה טעות הוא לא משוחרר. שישחררו אותו לאלתר. זה חריג מה שקרה אנחנו שילמנו כסף על הבדיקות והתעקשנו שיבדקו שוב את השערות", אמרה. "הוא בטוח יחזור הביתה הכול תלוי בזמן אני רוצה שיקרה מהר".

עוד בוואלה!

לראשונה מאז השבת המנדט: רה"מ יכנס מחר את ראשי גוש הימין-חרדים

לכתבה המלאה
תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
13 שנים למותה. ראדה/ג'יני

תאיר ראדה מקצרין נרצחה בשנת 2006 ונמצאה מתה בשירותי בית הספר "נופי גולן" שבו למדה. שבוע לאחר הרצח עצרה המשטרה את זדורוב, פועל בניין אוקראיני בן 29. יום הרצח היה עבורו היום האחרון בעבודת ריצוף מקלט בית הספר. בחיפוש בביתו נמצא אוסף סכינים והיסטורית חיפוש ושיתוף של סרטי סנאף ואלימות. למדובב זדורוב סיפר למדובב של המשטרה שראדה היא "חוצפנית", והוא לא נעתר לבקשתה לתת לה סיגריה. זדורוב הורשע ברצח ונידון למאסר עולם. באמצעות עורכי דינו הוא ערער על ההחלטה, אולם בית המשפט העליון הרשיע אותו בשנית. זדורוב הגיש בקשה לדיון נוסף, אך בקשתו נדחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully