וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפטה של הצעירה הבריטית בקפריסין: ביקשה לחזור לביתה - ונדחתה

יואב איתיאל, שליח וואלה! NEWS לקפריסין

17.10.2019 / 14:31

במהלך הדיון ביום השלישי למשפטה, התנגד השופט לבקשת עורכי דינה להקל עליה את התנאים המגבילים ולנהל את משפטה כשהיא לא נוכחת באי. משפטה עתיד להתחדש ב-1 לנובמבר ובימים האחרונים נבדקה קבילות הודאתה שכביכול בדתה את האונס כדי לנקום בנערים הישראליים על שצילמו אותה

עריכה: תומר לוי

שופט בית המשפט בלרנקה שבקפריסין דחה היום (חמישי) את בקשת עורכי דינה של הצעירה בת ה-19 להקל עליה בתנאים המגבילים, ולאפשר לה לנהל את המשפט כשהיא על אדמת בריטניה. במסגרת יומו השלישי במשפטה של הצעירה המואשמת בתלונת שווא בגין אונס קבוצתי שלטענתה עברה, הותיר השופט את התנאים המגבילים כשהיו, כולל איסור לעזוב את האי ולהתייצב על בסיס שבועי בתחנת המשטרה של לרנקה. משפטה יתחדש ב-1 בנובמבר.

המשפט, שיתחדש ב-1 לנובמבר, מתארך, זאת בשל משפט הזוטא המתנהל בשלושת הימים האחרונים בעניין קבילות הודאתה במשטרה כי כביכול בדתה את האונס כדי לנקום בנערים על שצילמו אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעירה הבריטית בכניסה למשפטה בקפריסין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיון אמש בבית המשפט ארך כארבע שעות, בסיומו העידה הצעירה הבריטית בת ה-19 במשך כמעט 45 דקות. במהלך עדותה, שטחה בפני השופט מיכליס פפאתנאסיו את גרסתה להשתלשלות החקירה שבתומה הפכה ממתלוננת על אונס לחשודה בהטרדת הציבור בשל תלונת שווא שכביכול הגישה. הצעירה האשימה את המשטרה במחדלי חקירה וטענה בדיון כי "המשטרה הקפריסאית עד היום אפילו לא ביקשה את הטלפון שלי, למרות שיש עליו התכתבויות עם הישראלים".

היא סיפרה כי שוב ושוב ביקשה לראות עורך דין ושנאמר לה שאין זכות כזו בקפריסין. "הבנתי שהמשטרה לגמרי נגדי", שחזרה. "ממש פחדתי ואימא שלי אפילו התקשרה למשטרה הבריטית, ואחר כך פחדתי גם שאם במשטרה הקפריסאית ידעו על זה אז יהיו לזה השלכות שליליות על היחס אליי".

עוד בוואלה!

התקרבו לאתר האסון הגרעיני: דיפלומטים אמריקנים הורדו מרכבת ברוסיה

לכתבה המלאה
מייקל פולק, עורך דינה של הצעירה הבריטית המואשמת בתלונת שווא על האונס הקבוצתי בקפריסין, נכנס לדיון בעיניינה בבית המשפט בלרנקה. ה-17 לאוקטובר 2019. יואב איתיאל
מייקל פולק, עורך דינה של הצעירה, נכנס הבוקר לדיון בעיניינה בבית המשפט בלרנקה/יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully