וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כץ נגד ליברמן: "ביצע התנקשות פוליטית בנתניהו ובליכוד"

15.10.2019 / 22:10

שר החוץ תקף את יו"ר ישראל ביתנו וטען כי הוא האיש שאחראי לשיתוק המערכת הפוליטית. "נותר לראות האם יחצה קו נוסף ויתמוך בהקמת ממשלת מיעוט של כחול לבן", הוסיף. בנוסף לכך, השר המשיך להביע תמיכה בראש הממשלה ואמר כי "אין ממשלה בלי ליכוד ואין ליכוד בלי נתניהו"

אתר רשמי

‪שר החוץ ישראל כץ תקף הערב (שלישי) בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ואמר כי "ליברמן ביצע התנקשות פוליטית ברה"מ בנימין נתניהו ובליכוד". כץ, שאירח כמדי שנה אירוע סוכות לפעילי ליכוד בביתו בכפר אחים, אמר שליברמן הוא "האיש שאחראי יותר מכל לשיתוק המערכת הפוליטית בישראל", האשים אותו "בנקמנות אישית" כלפי נתניהו שאילצה את הליכוד ללכת לבחירות חוזרות, והוסיף כי "כעת נותר לראות האם יחצה קו נוסף ויתמוך בהקמת ממשלת מיעוט של כחול לבן בתמיכת איימן עודה והרשימה המשותפת, באמצעות הימנעות מהצבעה בכנסת.

כץ אמר את הדברים אחרי שבשבוע שעבר התראיין ליברמן ל"מעריב" ותקף אישית את כץ ובכירים נוספים בליכוד. "אני מתנצל מכל הלב בפני הבהמות", אמר אז ליברמן. "לליכוד של היום אין שום קשר לתנועה הרביזיוניסטית"זה אוסף של עסקנים, החל בשקרן העלוב ישראל כץ וכלה בחרד"לניק מובהק כמו שלמה קרעי. עבורם הליכוד זה רק הפלטפורמה לקריירה הפוליטית האישית". על שרת התרבות מירי רגב אמר: "זה עלבון לעם הספר. זה מה שקורה כשלוקחים בהמה ושמים אותה במשרד התרבות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ליברמן ". השר כץ באירוע סוכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך האירוע שבו אירח את פעילי הליכוד, שר החוץ כץ שב והדגיש גם את נאמנותו לראש הממשלה נתניהו, וחזר על כוונתו להתמודד על ראשות המפלגה בעידן שאחריו. "אין בכנסת הזאת ממשלה בלי הליכוד ואין ליכוד בלי נתניהו", אמר כץ. "רק נתניהו, שנבחר לעמוד בראש הליכוד ועמד בראש הליכוד בבחירות, הוא מועמדנו לראשות הממשלה, ואם תכפו עלינו בחירות חדשות, כך יהיה גם בהמשך, ומי שרוצה להתמודד מוזמן להתמודד", אמר, ברקע הכרזתו של ח"כ גדעון סער כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות המפלגה בפריימריז הבאים. "כפי שאמרתי גם בעבר- בעתיד, כאשר נתניהו יסיים את תפקידו, בכוונתי להתמודד על ראשות הליכוד וראשות הממשלה".

עוד בוואלה!

נתניהו העביר לפוטין בקשה רשמית להענקת חנינה לנעמה יששכר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מי שרוצה להתמודד מוזמן להתמודד". השר כץ עם חברי הליכוד בסוכתו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אביגדור ליברמן ביום השבעת הכנסת , אוקטובר 2019. ראובן קסטרו
תקף את כץ ובכירי הליכוד. ליברמן בכנסת/ראובן קסטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רק נתניהו הוא מועמדנו לראשות הממשלה". השר כץ באירוע סוכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully