וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: עדיין מחכים לתשובה מהליכוד לגבי מו"מ על קווי יסוד

15.10.2019 / 15:28

יו"ר ישראל ביתנו אמר כי במפלגתו עדיין מחכים לתשובה מצוות המשא ומתן של הליכוד על מפגשים לגיבוש קווי יסוד "המקובלים על רוב עם ישראל". הוא קרא לנתניהו להיפרד מבלוק הימין, בהתאם למתווה שהציג להקמת ממשלת אחדות: "נשמח לשמוע שהוא מפרק את גוש החרדים והמשיחיים"

אתר רשמי

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום (שלישי) כי במפלגתו עדיין מחכים לתשובה מצוות המשא ומתן של הליכוד על בקשתה להתחיל במפגשים ולגבש "קווי יסוד המקובלים על רוב עם ישראל". לדברי ליברמן, "‏לצערי התשובה עדיין לא הגיעה אז יש לנו זמן ויש לנו סבלנות, נחכה".

ליברמן סייר עם סיעת ישראל ביתנו בהרודיון וחזר על קריאתו ל"ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה", בהתאם למתווה שהציג בשבוע שעבר, לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפרד מבלוק הימין-חרדים ויו"ר כחול לבן בני גנץ יסכים להצעת הנבצרות של נשיא המדינה ראובן ריבלין. "אכן נשמח לשמוע מראש הממשלה שהוא מפרק את גוש החרדים והמשיחיים שלו ואז יש על מה לדבר", ציין ליברמן.

יו"ר ישראל ביתנו הוסיף כי "היחידי ששיתף לאורך שנים מאז ימי ערפאת והמפגשים בוויט פלנטיישן‏ עם הח"כים הערבים והרשימה הערבית זה נתניהו. שמענו את חאג' יחיא מספר איך הוא נהנה לשתף פעולה עם מיקי זוהר ונתן אשל וראינו וקראנו מאמרים של נתן אשל, ‏אז כרגע היחידי שמשתף פעולה גם בבחירת המבקר וגם בהקדמת חוק פיזור הכנסת זה היה הליכוד ונתניהו".

אביגדור ליברמן ביום השבעת הכנסת , אוקטובר 2019. ראובן קסטרו
ליברמן/ראובן קסטרו

ליברמן כתב ביום שישי האחרון בחשבון הטוויטר שלו כי נתניהו שולח את "כתבי החצר" שלו כדי שאלו יתחנפו אליו מחד, ומאידך ישתלחו בו, לדבריו. "ביומיים האחרונים שמעתי בליל של חנופה והשתלחויות מצד 'עסק ביש' (ברדוגו - יואב יצחק - שרון גל), להקת כתבי החצר של רחוב בלפור", כתב ליברמן.

ליברמן הוסיף כי "כנראה שנתניהו לא מכיר את התופעה הנקראת אפקט הבומרנג. כדאי מאוד שמישהו יספר לו על התופעה המעניינת הזאת". זאת ברקע פנייתו של ח"כ עודד פורר לשר יריב לוין (הליכוד) בבקשה לקיים פגישה בין צוותי המו"מ של המפלגות כדי לדון על קווי היסוד של ממשלת האחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully