וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייחקר בקרוב: המחבל החשוד ברצח רנה שנרב שב להכרה מלאה

סאמר ערביד, שעל פי החשד עמד בראש חוליית הטרור שביצעה את הפיגוע בדולב, שב להכרה בבית החולים הדסה הר הצופים שבו הוא מאושפז. בשבוע שעבר אישר בג"ץ להמשיך למנוע ממנו להיפגש עם עורך דינו

.

סאמר ערביד, החשוד שהיה ראש חוליית הטרור שביצעה את הפיגוע בדולב שבו נרצחה הנערה רנה שנרב, שב היום (שלישי) להכרה מלאה וייחקר בקרוב. הוא מאושפז בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים במחלקה לטיפול נמרץ.

בשבוע שעבר נודע לוואלה! NEWS כי בג"ץ אישר להמשיך למנוע מעורך דינו של ערביד להיפגש עם החשוד בפיגוע, שאושפז בחשד לאירוע לב ואובחנה בו אי ספיקת כליות חמורה. השופטים יצחק עמית, ג'ורג' קרא ויעל וילנר פירטו כי הצו הוסר זמנית בשל מצבו הרפואי של ערביד, שהיה מורדם ומונשם - אולם הושב על כנו מרגע ששב לתקשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייחקר בקרוב. סאמר ערביד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפסק הדין הקצר צוין כי הטענות לפיהן עינויים שעבר ערביד הם שגרמו למצבו הקשה נבדקות כעת בידי מבת"ן (היחידה האחראית על הנושא במשרד המשפטים), וכי הם ראוי להימנע ממסקנות בנושא עד לתום החקירה. "הסיטואציה שבפנינו אינה שגרתית. בדוח הרפואי שהונח בפנינו נכתב, בין היתר, כי העותר התקבל לאשפוז בחשד לאירוע לבבי/קונטוזיה לבבית, וכן אובחנה אי ספיקת כליות חמורה", כתבו השופטים בהחלטתם וציינו כי מניעת מעצרו הוסרה לזמן קצר בשל מצבו הרפואי אך בעקבות שיפור מסוים במצבו הוחלט להשיב את מניעת המפגש.

ערביד אושפז במצב קשה מאוד בבית החולים הדסה הר הצופים לאחר חקירתו בשב"כ. הוא נעצר כשהיה בדרך לעבודתו באל-בירה, והועבר לחקירה במתקן השב"כ במגרש הרוסים בירושלים. הוועד הציבורי נגד עינויים טען לגבי מצבו כי "לפי הידוע לנו הוא כרגע סובל ממספר רב של חבלות קשות, כולל שש צלעות שבורות, אי-תפקוד כליות שדרש וממשיך לדרוש דיאליזה ואובדן הכרה שהוביל להיותו מונשם".

עוד בוואלה!

ארדואן בתגובה לסנקציות: המבצע בסוריה יימשך עד להשלמת המטרה

לכתבה המלאה
רינה שנרב שרצחה בפיגוע בעין דני ליד דולב. באדיבות המצולמים
לפי החשד ערביד עמד בראש החולייה שרצחה אותה. רנה שנרב/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully