וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בדולב: צה"ל ביצע מיפוי לקראת הריסת בית אחד מהמחבלים

11.10.2019 / 8:31

הכוחות ביצעו מיפוי הנדסי של בית המחבל יזן חסין חסני מג'מאס, אחד מחברי החוליה החשודה בביצוע הפיגוע שבו נרצחה הנערה רנה שנרב, זאת לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית

צלם:דו"צ, עורך:שאול אדם

כוחות צה"ל ביצעו במהלך הלילה (שישי) מיפוי הנדסי של בית המחבל יזן חסין חסני מג'מאס, אחד מחברי החוליה החשודה בביצוע הפיגוע שבו נרצחה הצעירה רינה שנרב ליד דולב. מיפוי הבית נעשה בכפר ביר זית, שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין" והוא בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.

בנוסף, במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל באזור יהודה ושומרון, שלושה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירה.

צה"ל מבצע מיפוי לבית אחד מחברי החוליה שרצחה את רנה שנרב ליד דולב. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בעת מיפוי בית המחבל בביר זית, הלילה/דובר צה"ל

בתחילת השבוע אישר בג"ץ להמשיך למנוע מסאמר ערביד, שחשוד אף הוא בחברות בחוליית המחבלים שביצעו את הפיגוע במעין סמוך לדולב, להיפגש עם עורך דינו. העתירה הוגשה נגד צו מניעת המפגש בין ערביד לעורכי דינו, שאמור להסתיים היום בחצות.

השופטים פירטו כי הצו הוסר זמנית בשל מצבו הרפואי של ערביד, שהיה מורדם ומונשם - אולם הושב על כנו מרגע ששב לתקשר. הם ציינו כי ערביד אושפז בחשד לאירוע לב, וכן כי אובחנה בו אי ספיקת כליות חמורה. במקביל, מעצרו של ערביד הוארך היום פעם נוספת, בעוד הוא מאושפז בבית החולים הדסה הר הצופים. עורך דינו אמר כי השופט הצבאי קבע שמעצרו יוארך עד יום שלישי הבא.

עוד בוואלה!

דיווח: מכלית נפט איראנית התפוצצה בים האדום סמוך לסעודיה

לכתבה המלאה
צה"ל מבצע מיפוי לבית אחד מחברי החוליה שרצחה את רנה שנרב ליד דולב. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בעת מיפוי בית המחבל בביר זית, הלילה/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully