וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הילד שנדרס למוות בלוד נגד המשטרה: "מדוע החשוד לא נעצר?"

רוכב האופנוע שחשוד בפגיעה בריאד בן ה-12 במהלך יום כיפור נחקר בבית החולים בשל מצבו הרפואי ורישיונו נלקח ממנו. דודו של ההרוג מחה: "המשטרה ממשיכה בכישלונות שלה כלפי המגזר הערבי. הם לא שחררו את הבחור שהרג את הילד מת"א". המשטרה: "חקירת התאונה תימשך"

הילד ריאד סאלם אבו שריקי שמת בתאונה ביום כיפור בכביש 443. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה, באדיבות המצולמים
"המשטרה ממשיכה להתעלם מהבעיות של המגזר". ריאד אבו שריקי/באדיבות המצולמים, באדיבות המשפחה

רוכב האופנוע החשוד בפגיעה בריאד באסם אבו שריקי בן ה-12, שנהרג בזמן שרכב על אופניים ביום כיפור בלוד, נחקר היום (חמישי) בבית החולים. האופנוען, הוא הפקיד ערבות עצמית ורישיונו נלקח. כמו כן, יזומן לחקירה נוספת עם שחרורו מבית החולים. בסביבות השעה 15:00 הגיע האופנוען במהירות גבוהה וגרם לפציעתו של הילד באורח קשה, ובהמשך נקבע מותו בבית החולים.

במשפחתו של ריאד מחו על החלטת המשטרה שלא לעצור את הדורס. דודו, מוחמד אבו שריקי, אמר לוואלה! NEWS כי "לצערנו הרב, המשטרה ממשיכה בכישלונות שלה כלפי המגזר הערבי. משטרה נכונה, לפי ההתרחשויות, צריכה לפי הנוהל לעדכן את ההורים או את המשפחה של הנפגע. לצערי הם ממשיכים להתעלם מהבעיות של המגזר".

הדוד הביע זעם על המשטרה ששחחרה את החשוד בדריסת איתי מרגי בן השמונה בתל אביב. "למה עושים איפה ואיפה? קבוצת עבריינים לובשים מדים", הוסיף אבו שריקי. "הם מנסים לשכנע את המגזר שהם עושים את העבודה שלהם. אני אומר דברים קשים, אבל זה המצב. בן אדם שהורג, זה כמו פיגוע... למה משחררים אותו. אנחנו יודעים רק מהתקשורת. משטרה בריאה היה מן הראוי מודיעה למשפחה. אולי יכינו לו גם תעודת הוקרה?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלווייתו של ריאד, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות דבריו של הדוד, מהמשטרה נמסר בתגובה כי "עם קבלת הדיווח אודות התאונה נפתחה חקירה לבירור נסיבותיה ובמסגרתה נאספו ממצאים על ידי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל. החקירה עודנה מתנהלת ובמסגרתה נחקר רוכב האופנוע חקירה ראשונית בעודו מאושפז פצוע בבית החולים, רשיונו נלקח ממנו וחקירתו תימשך עם שחרורו. בניגוד לנטען, מעצר אינו אמצעי ענישה והמשטרה תמשיך לחקור את התאונה במטרה להגיע לחקר האמת".

עוד בוואלה!

הפיגוע בבית הכנסת בגרמניה: "המחבל נשא 4 ק"ג של חומרי נפץ"

לכתבה המלאה

הבוקר סיפר דודו של ריאד כי "הוא היה ילד חרוץ, תוסס ומלא שמחת חיים". לדבריו "אוהבים אותו בשכונה. האהבה שלו זה ספורט - רכיבה על סוסים. לצערנו איבדנו אבידה מאוד קרובה ללב של כולם. הוא למד בבית ספר בעיר, הילדים בשכונה נקשרו אליו מאוד. היה חייכן וחביב על כולם. בבית הספר כל הצוות כיבדו את החריצות שלו".

בנוגע להיעדר הפעילויות בלוד אמר כי "יום כיפור הוא יום חג למגזר הערבי, חג האופניים. חסר מתקנים כמו גן משחקים בשכונה של הילד, הפעילות היחידה היא במתנ"ס וצריך לחצות ארבעה-חמישה כבישים כדי להגיע אליו. כחבר במועצה העליתי לסדר יום להקים מתקן משחקים כדי שהילדים יבלו את זמנם הפנוי. אף אחד לא התייחס לזה".

(עדכון ראשון: 17:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully