וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי נדרס למוות ליד ביתו: "ההורים שמעו את זעקת השבר של החבר"

10.10.2019 / 15:24

חברי משפחתו של איתי מרגי, שנהרג מפגיעת רכב בעת שרכב על אופניו ביום כיפור, סיפרו כי הוריו רצו לזירה מיד אחרי התאונה הקטלנית. "הוא היה ילד מדהים שטרף את החיים", העידו. על הנהג החשוד בדריסתו אמרו כי "הוא נהג בפראות עם מוזיקה ונכנס לצומת במהירות גבוהה"

צילום: חדשות 13, עריכה: עמית שמחה

התאונה הקטלנית ביום כיפור - עדכונים אחרונים:

  • איתי מרגי בן השמונה רכב עם חברו מתל אביב ונפגע מרכב
  • הוארך מעצר של החשוד, אמיר אבו לאבן מרמלה, שטען: "לא ראיתי אותו"
  • בזירה נמצאו 1.6 גרם קוקאין שבהם הנהג על פי החשד סחר בהם
  • חברו של איתי צעק לעזרה לאחר התאונה ומסר עדות בזירה
  • חברי המשפחה: "הוא טרף את החיים, אין לתאר את האובדן"

חברי משפחתו של איתי מרגי, הילד בן השמונה שנהרג מפגיעת רכב בתל אביב במהלך יום כיפור, סיפרו היום (חמישי) על הרגעים שאחרי התאונה - שהתרחשה לא רחוק מביתם. איתי רכב על אופניים יחד עם חברו, ובצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר נפגע ממכוניתו של החשוד, אמיר אבו לאבן בן ה-20 מרמלה. בשלב זה, צעק חברו של איתי לעזרה וקרא לסובבים אותו. "ההורים הגיעו מיד אחרי התאונה. זה קרה ממש פה", סיפרה רויטל טובול, חברת המשפחה. "הם שמעו את זעקת השבר של החבר וליוו את הילד לבית החולים".

מוקדם יותר האריך בית משפט השלום בעיר את מעצרו של הנהג אבו לאבן, שעל פי החשד סחר בקוקאין, לאחר שהמשטרה מצאה 1.6 גרם של סמים שלפי עדי הראייה הושלכו על ידו מחלון הרכב מיד לאחר הפגיעה. טובול אמרה על החשוד כי "זה היה נהג שנהג בפראות. המשטרה כבר דווחה עליו. הוא נהג בפראות עם מוזיקה ונכנס לצומת במהירות גבוהה כשאיתי חצה את הצומת".

מאות בני אדם הגיעו היום לבית העלמין ירקון בתל אביב, שבו הובא איתי למנוחות, כדי לחלוק לו כבוד אחרון. במהלך ההלוויה, ספדו לו בקצרה מנהלת בית הספר וחברת המשפחה. הזמרת יסמין לוי, גם היא חברת המשפחה, ביצעה את השיר "צל עץ תמר ואור ירח", שאיתי אהב לשמוע.

הילד איתי מרגי שמת בתאונת דרכים ביום כיפור. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
"טרף את החיים". מרגי בן ה-8/באדיבות המשפחה

טובול הוסיפה כי זהו "שבר גדול" וסיפרה על אישיותו של איתי: "איתי ילד מדהים, מלא חיות ועוצמות, ילד שמח מוקף בחברים. ילד של מסיבות טיולים והנאות. אני חושבת שלא היה מישהו שלא הכיר אותו. הייתה לו נוכחות חזקה. הוא טרף את החיים, אין מילה יותר מדויקת מזה. אחיו הגדול יונתן מבקש לזכור את החיוך הגדול שהיה לו על הפנים. שהיה אח מקסים ואהוב. היו כמו תאומים בהפרש של פחות משנתיים".

אורן בר גיל, אף הוא חבר המשפחה, הוסיף לדבריה כי "אין לתאר אובדן של ילד. זה הדבר הכי נוראי שכל הורה יכול לחשוב עליו ולצערנו זה קרה כאן במשפחה". לדבריו, איתי חבש קסדה לראשו בעת התאונה ונהג בזהירות. "אני מאמין שהמשטרה תחקור ותמצה את הדין איתו, שיעשו את החקירה כמו שצריך ושבית המשפט ימצה את הדין. במהירות הזו, גם למרות שהיה עם קסדה ונהג בזהירות ולאט, זה לא היה עוזר לו".

עוד בוואלה!

נחותים מול ארדואן: הכורדים בסוריה נערכים לקרב חסר סיכוי מול טורקיה

לכתבה המלאה
קורבי משפחתו של איתי מרגי ההרוג בתאונה ביום כיפור במהלך הצהרה לתקשורת 10 באוקטובר 2019. דנה ירקצי
"אין לתאר אובדן של ילד". חברי משפחתו של מרגי/דנה ירקצי

קובי אמויל אמר כי "ילדים מבינים רק שחור ולבן, מותר ואסור. מבחינתם מותר להם להיות בכביש כי יום כיפור אבל אין כוח ששומר עליהם. 31 ילדים מתו בעשור הזה בכיפור. איך אין חוק שמונע מהם? איך אפשר להסביר ליונתן מה קרה לאחיו הקטן?".

"איתי מרגי צריך להיות האחרון שזה קרה לו", הוסיף אמויל. "זה המסר שצריך לצאת מפה. שהוא הילד האחרון שיסע על אופניים ונפגע. אי אפשר להגיד לילדים לצאת לטייל אחרת. אין איך להסביר את זה. אין כלים להסביר לילדים שלי כזה דבר".

ביום ראשון - דיון נוסף בעניינו של הנהג החשוד

חברו של איתי שרכב על האופניים יחד איתו מסר אתמול עדות בזירה. גורם המעורה בפרטים מסר כי נבדקת האפשרות שאבו לאבן התכוון לסחור בקוקאין, ולכן נסע בכביש במהלך יום הכיפורים. עדי ראייה שהיו בזירה סיפרו ששניות לאחר התאונה, החשוד השליך חומר החשוד כסם לשיחים סמוכים. השוטרים שהגיעו לזירת התאונה, וקיבלו את העדות, ערכו חיפוש ומצאו את החומר החשוד.

מוקדם יותר עבר החשוד אבו לאבן בדיקת אלכוהול בינשוף ונמצא נקי. כמו כן, הוא עבר בדיקת דם שנועדה לוודא שלא נהג תחת השפעת סמים, ותוצאותיה יגיעו בהמשך. ביום ראשון יתקיים דיון נוסף בעניינו. עו"ד דימה אניקין שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד מסר כי "מדובר בטרגדיה נוראית. הצעיר ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם חוקריו אך נראה שהוא עדיין לא מעכל את האירוע. התיק נמצא בשלב מוקדם של החקירה וממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה".

(עדכון ראשון: 12:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully