וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר בסכין מטבח: הסתיימה חקירת הנער החשוד בפיגוע בצומת שילת

7.10.2019 / 16:41

משטרת ישראל הודיעה על סיום חקירתו של בן ה-15 החשוד בדקירתה ופציעתה של תושבת מודיעין עילית בכביש 443 בספטמבר האחרון. הנער, תושב כפר אל-מידיה, הגיע למקום עם סכין מטבח ארוכה ודקר את האישה בצווארה. הוגשה כנגדו הצהרת תובע

צילום: מד"א, דוברות המשטרה, אנשי הדממה, מערכת חמ"ל

משטרת ישראל סיימה היום (שני) את חקירתו של בן ה-15, תושב הכפר אל-מידיה שליד רמאללה, החשוד בפיגוע הדקירה בכביש 443, בו נפצעה באורח בינוני צעירה בת 22, תושבת מודיעין עילית. מהחקירה עלה כי בתאריך ה-25 בספטמבר הגיע החשוד לתחנת האוטובוס בכביש 443 כשהוא נושא על גופו סכין מטבח אותה לקח מביתו. כאשר הגיע לתחנת האוטובוס הבחין בצעירה העומדת בתחנה, התנפל עליה ודקר אותה בצווארה.

רכב צבאי שעמד בצומת ובו שני חיילים, ניגשו לסייע לקורבן והחלו לרדוף אחר החשוד שנמלט מהמקום. כוח של משמר הגבול שחלף במקום הבחין בהתרחשות והחל גם הוא לרדוף אחר החשוד תוך כדי ביצוע ירי באוויר. לאחר מרדף רגלי קצר הצליחו לתפוס את החשוד ולעצור אותו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט ועם סיום חקירתו הגישה אתמול הפרקליטות הצהרת תובע, לפיה יוגש כתב אישום כנגד החשוד.

זירת אירוע הדקירה בצומת שילת, 25.09.19. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
החלו לרדוף אחר החשוד תוך ביצוע ירי באוויר. זירת פיגוע הדקירה בכביש 443/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

מהמשטרה נמסר לאחר הפיגוע כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על צעירה כבת 20 שנפצעה על פי החשד כתוצאה מדקירה בצומת מכבים-כביש 443. החשוד במעורבות באירוע, בן 14 תושב השטחים נעצר. כוח משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות".

עוד בוואלה!

דוח המודיעין מהיום שלפני מלחמת יום כיפור נחשף: "סבירות נמוכה ללחימה"

לכתבה המלאה
הסכין ששימשה את המחבל באירוע הדקירה בצומת שילת, 25.09.19. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הסכין בה השתמש הצעיר כדי לדקור את האישה בתחנת האוטובוס/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully