וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריכים תשובות": עד מרכזי ברצח השכן השחור בידי שוטרת לבנה - נרצח בעצמו

6.10.2019 / 15:00

ג'ושוע בראון העיד נגד אמבר גייגר, שהורשעה ברצח שכנה בות'האם ג'ין במתחם דירות בדאלאס. לפי דיווח מקומי, הוא נורה בידי אלמונים שנמלטו מהמקום, והמשטרה מנסה לקבוע את המניע. "ראוי לצדק שאותו ביקש עבור ג'ין"

עריכה: ליר שפיגלר

עד מרכזי שהוביל להרשעת השוטרת הלבנה ברצח שכנה השחור בדאלאס נהרג מירי - כך דיווח היום (ראשון) העיתון דאלאס מורנינג ניוז, שציטט את הרשויות. לפי ההודעה, ג'ושוע בראון, שגר באותו מתחם שבו גרו השוטרת אמבר גייגר והשכן בות'האם ג'ין, נורה ונהרג ביום שישי.

גייגר, שהייתה עוד במדי המשטרה עם סיום משמרת ארוכה, טענה במשפטה כי היא התבלבלה כשנכסה לדירה של ג'ין ולא לשלה, שהייתה לא נעולה, וסברה שהוא הפורץ. בראון, בן 28, אמר כי בעת הירי, בספטמבר האחרון, הוא היה במסדרון בקומה הרביעית, היכן שהוא וג'ין גרו. הוא אמר שאז הוא שמע קולות של "שני אנשים נפגשים בהפתעה" ואז שתי יריות.

בראון, שמפעם לפעם השתמש בחולצתו ובטישו כדי למחות את דמעותיו בזמן העדות, אמר כי הוא פגש את ג'ין בפעם הראשונה מוקדם יותר באותו היום. גייגר, בת 31, הודחה מהמשטרה זמן קצר אחרי הירי וביום שלישי האחרון היא נשלחה לעשר שנות מאסר בסופו של המשפט התקדימי.

הרשויות לא אישרו באופן רשמי כי בראון אכן היה הקורבן לירי. דובר של משטרת דאלאס אמר כי המחלקה לרפואה משפטית תקבע בהמשך היום את זהותו של אותו אדם.

ג'ושוע בראון, עד מרכזי ברצח של בות'האם ג'ין, מעיד בבית משפט בדאלאס, 24 בספטמבר 2019. רויטרס
ג'ושוע בראון, עד מרכזי ברצח של בות'האם ג'ין, שנהרג מירי/רויטרס

לפי הודעת המשטרה, הירי היה במתחם דירות אחר מזה שבו נהרג ג'ין בן ה-26. עוד נאמר כי כמה עדי ראיה כיוונו את השוטרים עם הגעתם לזירה לעבר מגרש חניה, שבו היה שרוע על הקרקע אדם שנורה עם פצעים רבים. הוא פונה לבית החולים, שם נקבע מותו. העדים לירי סיפרו כי הם שמעו כמה יריות וראו מכונית כסופה מאיצה ונמלטת מהמקום.

לי מריט, עורך דין שייצג את משפחת ג'ין, אמר אתמול כי הוא שוחח עם אמו של בראון. "היא הרוסה, כולנו הרוסים", אמר. "ג'ושוע בראון היה עד מפתח לרצח של בות'האם ג'ין שעזר להרשיע את אמבר גייגר. אנחנו צריכים תשובות".

בהצרה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, אמר עורך הדין כי לרשויות עדיין אין חשודים והן לא זיהו מניע אפשרי לירי. "בראון ראוי לאותו הצדק שהוא חיפש להבטיח למשפחת ג'ין", אמר.

לפי העיתון, התובע של מחוז דאלאס, ג'ייסון הרמוס, שהוביל את התיק, אמר כי בראון "הגיע באומץ להעיד, בזמן שאנשים אחרים לא". לדבריו, "אילו היו יותר אנשים כמוהו, היה לנו עולם טוב יותר".

עוד בוואלה!

תאילנד: השופט זיכה נאשמים מרצח - ואז ירה בעצמו באולם

לכתבה המלאה
השוטרת אמבר גייגר והשכן שבו ירתה למוות בותהאם ג'ין. אתר רשמי
השוטרת אמבר גייגר והשכן בותהאם ג'ין שבו ירתה למוות/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully