וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם על הרצח במוצא: צריך להחליט אם לחקור סיגרים לרה"מ או מקרים כאלו

שר התקשורת אמר את הדברים בראיון לתכנית הבוקר של קשת 12, שבו האשימה לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה, את הממשלה בכך שלא העבירה את התקציבים לתוכנית למניעת אלימות נגד נשים. אמסלם טען כי על המשטרה להחליט מה סדר העדיפויות: "הסיגרים או הצבת חוקרים במקומות האלה"

צילום: רוני כנפו

שר התקשורת, דודי אמסלם, עורר הבוקר (ראשון) סערה לאחר שאמר בריאיון לתכנית הבוקר של קשת 12 בנושא אלימות נגד נשים כי "משטרת ישראל צריכה להחליט האם סדר העדיפויות העליון שלה הוא לחקור את הסיגרים של ראש הממשלה או לשים את החוקרים במקומות האלה". אמסלם אמר את הדברים בתגובה לדבריה של לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה שנדקרה למוות על ידי בעלה בדירתה במוצא, שהאשימה את הממשלה על כך שלא העבירה את התקציבים לתוכנית למניעת אלימות נגד נשים שאושרה בשנת 2016.

"משטרת ישראל צריכה לפעול בתחום הזה ביתר שאת וזו לא רק שאלה של תקציבים, זו שאלה של סדרי עדיפויות", הוסיף אמסלם. בתשובה לשאלה האם הוא טוען כי אם המשטרה לא הייתה חוקרת את ראש הממשלה, נשים לא היו נרצחות, השיב: "התקציב למניעת האלימות במשפחה כולל את כל המגזרים, בוודאי גם את המגזר הערבי. תקציב המשטרה הוא אחד התקציבים הכי משמעותיים במדינת ישראל וצריך להבין שרובו הולך לשכר. יש במשטרת ישראל בערך כ-35 אלף שוטרים. המפכ"ל וצוות הפיקוד של המשטרה נותנים את הדגשים איפה הם פועלים, זו לא הממשלה".

חברת הכנסת אורנה ברביבאי (כחול לבן) תקפה את אמסלם על דבריו לאחר הריאיון. היא ציטטה את דברי אחות הנרצחת ואת תשובתו של השר ואמרה: "הבנו, בהשוואה לסיגרים, חיי נשים הם הפקר. ליקוי מאורות".

לקריאה נוספת בנושא:
שיפור במצבו של החשוד ברצח רעייתו מיכל סלה; צפוי להיחקר בקרוב
חבריו של החשוד ברצח אשתו: "קשה להאמין, הכרנו איש רגיש וחכם"

יו"ר הועדה המיוחדת להסדרת מעמדם של תלמידי ישיבות, ח"כ דודי אמסלם. נעם ריבקין, דוברות הכנסת,
"הסיגרים של רה"מ או טיפול באלימות", דודי אמסלם/נעם ריבקין, דוברות הכנסת

סלה בת ה-32 ואם לתינוקת נמצאה ללא רוח חיים עם פצעי דקירה בערב יום חמישי בביתה במושבה שליד ירושלים. בן זוגה נפצע באורח קשה ועולה החשד כי דקר אותה למוות וניסה לשים קץ לחייו. אתמול פרסמה לילי פוסט בפייסבוק בו היא הזכירה דברים שאמר בשבוע קודם לכן בנוגע לעבריין ולקורבן. "הוא אמר שבעבירות - הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה אחותי. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק זאת ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה".

סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית זית. מעצרו של החשוד הוארך עד יום חמישי, ושמו נאסר לפרסום. מוקדם יותר היום הודיע בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, בו מאושפז החשוד, כי חל שיפור במצבו שכעת מוגדר קל והוא צפוי להיחקר.

עוד בוואלה!

"אף אישה לא חסינה": 12 קורבנות לרצח נשים מתחילת השנה

לכתבה המלאה
מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המצולמים
נמצאה ללא רוח חיים עם סימני דקירה, מיכל סלה/באדיבות המצולמים
  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully